  • 1. Data: 2011-06-01 20:11:20
    Temat: Triumph Tiger 995i
    Od: Piotr <z...@g...com>

    Cześć kolegom,

    Przymierzam się do zakupu takiego motorka -

    http://bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2668

    - czy ktos z kolegow moglby go jakos zrugac i zbesztac? ;)

    No a tak powaznie - to czego sie mozna spodziewac w takim moto przy
    przebiegu 63 kkm? Jakis remont kapitalka itd itp?
    Pozdr.P.

  • 2. Data: 2011-06-01 20:18:01
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-01 22:11, Piotr pisze:
    > Cześć kolegom,
    >
    > Przymierzam się do zakupu takiego motorka -
    >
    > http://bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2668
    >
    > - czy ktos z kolegow moglby go jakos zrugac i zbesztac? ;)

    Typowy wypastowany angol.

    > No a tak powaznie - to czego sie mozna spodziewac w takim moto przy
    > przebiegu 63 kkm? Jakis remont kapitalka itd itp?

    63 kkm ? No to akurat porzadnie dotarty.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2011-06-01 20:27:14
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > http://bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2668
    >
    > - czy ktos z kolegow moglby go jakos zrugac i zbesztac? ;)

    Poszukaj ew. o firmie sprzedającej - coś było ostatnio ...

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-06-01 20:27:51
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > Typowy wypastowany angol.

    haha ale piekny ;) i ten silnik - 3 cyl...

    > 63 kkm ? No to akurat porzadnie dotarty.

    serio? no nie wiem...a cos wiecej powie kolega/?

    a ten - http://bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2431 - troche starszy, troche
    tanszy...

  • 5. Data: 2011-06-01 20:35:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-01 22:27, Piotr pisze:

    > haha ale piekny ;) i ten silnik - 3 cyl...

    Nie mowie o modelu tylko o egzemplarzu. R3 Triumpha zawsze bylo fajne.
    Zwlaszcza 955.

    > serio? no nie wiem...a cos wiecej powie kolega/?
    >
    > a ten - http://bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2431 - troche starszy, troche
    > tanszy...

    czarny. Tyle mozna powiedziec na podstawie zdjec. Bez ogledzin i
    przejazdzki nikt Ci nic konkretnego nie powie.

  • 6. Data: 2011-06-01 20:43:19
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > Nie mowie o modelu tylko o egzemplarzu. R3 Triumpha zawsze bylo fajne.
    > Zwlaszcza 955.

    Ahh no ;)

    > czarny. Tyle mozna powiedziec na podstawie zdjec. Bez ogledzin i
    > przejazdzki nikt Ci nic konkretnego nie powie.

    Wiadomo...chodzilo mi raczej o taka dyskusje w stylu - 'w tym roczniku
    hamulce to padaka' albo 'w tym przebiegu to juz sobie odpusc, bo te
    cylindry po 63 siadaja'...

  • 7. Data: 2011-06-01 20:53:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-01 22:43, Piotr pisze:

    > Ahh no ;)

    > Wiadomo...chodzilo mi raczej o taka dyskusje w stylu - 'w tym roczniku
    > hamulce to padaka' albo 'w tym przebiegu to juz sobie odpusc, bo te
    > cylindry po 63 siadaja'...

    Znalem jednego 955i ktoremu wylazlo kopytko. Ale czy to cos zmieni ?
    Tigery to dobre motocykle, chociaz ich estetyka nie musi kazdemu
    przypasc do gustu.

  • 8. Data: 2011-06-01 21:22:19
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > Poszukaj ew. o firmie sprzedającej - coś było ostatnio ...

    Hmm tu na grupie? a pozytywnie czy negatywnie raczej?

  • 9. Data: 2011-06-01 21:24:36
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > Znalem jednego 955i ktoremu wylazlo kopytko. Ale czy to cos zmieni ?
    > Tigery to dobre motocykle, chociaz ich estetyka nie musi kazdemu
    > przypasc do gustu.

    No to sie zgadza, calkowicie. Raczej myslalem, zeby sie wypowiedzial
    ktos kto jezdzil / zna blizej - kazde moto (oprocz DR600;) ma jakies
    mankamenty, slabe punkty, jakies czesci konstrukcji ktore w ktorejs tam
    wersji szwankowaly a w innej poprawiono itd. itp.

  • 10. Data: 2011-06-01 21:36:13
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-01 23:24, Piotr pisze:

    > No to sie zgadza, calkowicie. Raczej myslalem, zeby sie wypowiedzial
    > ktos kto jezdzil / zna blizej

    Znajdz w archiwum i napisz se do Pawla ACE i do Lisciastego. Obydwaj
    mieli tajgery i nawet czasami nimi jezdzili ;)

    pozdr
    newrom