  • 1. Data: 2013-11-05 00:46:18
    Temat: Tuner hd cyfrowej tv kablowej a stary tv
    Od: Marek <f...@f...com>

    Podobno tunery cyfrowe hd udostępniane przez tv kablowe umożliwiają
    oglądanie programu hd przez złącze scart o ile takie posiada
    (oczywiscie przez downscaling do sd) - czy to prawda? Ewentualnie jak
    fachowo zapytać przedstawiciela tv kablowej o tą opcję w tunerze aby
    się upewnić, że będzie to możliwe?
    Drugie pytanie dot. specyficznego wymagania - czy jest możliwe w
    takim przypadku nagrywać program na nagrywarce (z dyskiem)
    podłączonej do tego scart"a - czy czasem tuner nie generuje po
    analogu sygnału blokującego nagrywanie (macrovision or compatible) ?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-11-05 00:52:53
    Temat: Re: Tuner hd cyfrowej tv kablowej a stary tv
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 05 Nov 2013 00:46:18 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > (oczywiscie przez downscaling do sd) - czy to prawda? Ewentualnie jak
    > fachowo zapytać przedstawiciela tv kablowej o tą opcję w tunerze aby

    Ten z UPC to umożliwia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-11-13 07:43:28
    Od: K <...@...c>

    W dniu 05-11-2013 00:46, Marek pisze:
> [...]
    > scart"a - czy czasem tuner nie generuje po analogu sygnału blokującego
    > nagrywanie (macrovision or compatible) ?

    umozliwia, te z enki (dvb-s) tez to umozliwjaja.

  • 4. Data: 2013-11-13 11:28:27
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Ten z UPC to umożliwia.

    Ten z UPC tego nie umożliwiał, musiałem załatwić na szybko LCD z HDMI :)
    Tuner Philips HD PVR