  • 1. Data: 2013-10-31 18:55:09
    Temat: co to za urządzenie?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    o ile kumam, to urządzenie pozwala wyświetlać cośtam na dużym ekranie

    http://www.newfrog.com/p/new-airplay-media-wireless-
    hdmi-dlna-wifi-display-dongle-receiver-white-41631.h
    tml?utm_source=EDM&utm_medium=1029NEW&utm_campaign=p
    roduct

    Co może nadawać audycje do wyświetlenia? czy owo urządzenie będzie
    działać w polsce, czy są jakieś przeciwskazania aby go kupić, moze coś
    innego co ma tą samą funkcjonalność a jest tańsze/lepsze

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-11-02 13:04:06
    Temat: Re: co to za urządzenie?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.10.2013 18:55, ToMasz pisze:
> [...]
    > działać w polsce, czy są jakieś przeciwskazania aby go kupić, moze coś
    > innego co ma tą samą funkcjonalność a jest tańsze/lepsze

    nie wiem co masz dokładnie na myśli, ale to urządzenie jest przeznaczone
    do tv bez dostepu do sieci. podłączasz takiego dongla do złącza hdmi
    i łączysz się po wifi z urządzeniem mobilnym np. tablet, smartfon
    za jego pomocą oglądasz zdjęcia i filmy na tv.

    u nas też są takie urządzenia w sprzedaży.

  • 3. Data: 2013-11-03 09:46:42
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 02.11.2013 13:04, pawell32 pisze:

> [...]
    > za jego pomocą oglądasz zdjęcia i filmy na tv.
    >
    > u nas też są takie urządzenia w sprzedaży.
    podobną funkcjonalność osiągnę łącząc telefon z TV kablem HDMI. czy owo
    urządzenie przewyższa swoją funkcjonalnością taki kabel? A może wręcz
    przeciwnie, potrafi wyświetlić film, a gre z telefonu już nie?
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-11-03 10:06:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.11.2013 09:46, ToMasz pisze:

> [...]
    > urządzenie przewyższa swoją funkcjonalnością taki kabel? A może wręcz
    > przeciwnie, potrafi wyświetlić film, a gre z telefonu już nie?

    pewnie masz rację, airplay nie używałem tylko wi-fi.
    po kablu idzie wszystko nawet gry, ale na co to komu...
    tu chodzi o wygodę, oglądasz tv i chcesz pokazać zdjęcia
    znajomym - nie szukasz kabla, którego nie ma jak potrzeba...

  • 5. Data: 2013-11-03 10:51:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > podobną funkcjonalność osiągnę łącząc telefon z TV kablem HDMI. czy owo
    > urządzenie przewyższa swoją funkcjonalnością taki kabel? A może wręcz
    > przeciwnie, potrafi wyświetlić film, a gre z telefonu już nie?

    DOKŁADNIE taką samą funkcjonalność osiągniesz oglądając ten film lub
    zdjęcia na ekranie komputera. Po co więc wpędzać się w koszty i kupować
    kabel HDMI? :-P

  • 6. Data: 2013-11-03 11:51:51
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.11.2013 10:51, Maciej Bebenek pisze:

    > DOKŁADNIE taką samą funkcjonalność osiągniesz oglądając ten film lub
    > zdjęcia na ekranie komputera. Po co więc wpędzać się w koszty i kupować
    > kabel HDMI? :-P

    rozumiem, wygoda. teraz pytanie dodatkowe. jakie urządzenie może wysyłać
    obraz do TV? Każde które ma wifi+program czy takie które ma wbudowane
    DLNA. Sony ericsson arc s raczej niema dlna. czy jest to kwestia
    dogrania programu czy jest to kwestia hardwaru i nieda się tego przeskoczyć?

    ToMasz

  • 7. Data: 2013-11-04 07:18:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-11-03 11:51, ToMasz pisze:
> [...]
    > DLNA. Sony ericsson arc s raczej niema dlna. czy jest to kwestia
    > dogrania programu czy jest to kwestia hardwaru i nieda się tego

    o ile wiem to wszystkie, które mają android, ios na pokładzie,
    a arc jak najbardziej.
    program jest potrzebny, a nie wiem czy tam nie ma juz.

  • 8. Data: 2013-11-06 13:34:50
    Od: <m...@g...com>

    Podłączę się z innym pytaniem.
    Zastanawiam się nad jednym z tych trzech.
    http://allegro.pl/overmax-media-homespot-android-4-0
    -4-usb-wifi-4gb-i3652318986.html

    http://allegro.pl/mini-pc-android-4-0-4-wifi-hdmi-us
    b-cortex-a9-t71-i3670257616.html

    http://allegro.pl/hdmi-cabletech-smart-tv-usb-androi
    d-dongle-urz0193-i3677542891.html

    Pierwszy wydaje się mieć w komplecie wszystko co trzeba, Cortex A9 800MHz

    Drugi jest droższy Cortex a9 1,2GHz, ale ale goły.

    Trzeci jest najtańszy ale Cortex A5 1GHz.

    Jak spisują się z różnymi klawiaturami/myszkami?
    Możliwości surfowania po necie, wybór aplikacji?
    Ma ktoś jakieś doświadczenie z używania wyżej wymienionych?
    A może jeszcze coś innego?

  • 9. Data: 2013-11-06 22:03:23
    Od: "Witek 'mixol'" <m...@n...o2.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Możliwości surfowania po necie, wybór aplikacji?
    > Ma ktoś jakieś doświadczenie z używania wyżej wymienionych?

    Wszystkie z nich są zbyt wolne - jednordzeniowe procesory oraz mają za mało
    RAM - 512MB. Jeśli już coś zamawiać, to prosto z Chin poprzez Aliexpress -
    przynajmniej 2 rdzeniowe z 1GB RAM (np. MK808 i jego pochodne), choć obecnie
    coraz popularniejsze są dongle 4 rdzeniowe. Zakupy w Chinach, mimo iż trochę
    dłużej trwają, to są znacznie tańsze.

    --
    pozdrawiam
    Witek 'mixol'

  • 10. Data: 2013-11-06 22:25:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.11.2013 22:03, Witek 'mixol' pisze:

> [...]
    > pochodne), choć obecnie coraz popularniejsze są dongle 4 rdzeniowe.
    > Zakupy w Chinach, mimo iż trochę dłużej trwają, to są znacznie tańsze.

    nie wiem, dwa, cztery rdzenie.... i tak to tylko syfdroid.
    polecam maline. 700 MHz ze sprętowym kodekiem, działa na nim wszystko
    i nic nie tnie.