  • 1. Data: 2012-06-04 21:16:38
    Temat: Tuning Chinczyka
    Od: emilson121 <xxemil164@_NOSPAM_wp.pl>

    Siemka chcę trochę podrasować mój skuterek jakim jest yiyang 50 (taki jak
    coliber).
    Zastanawiam się nad tym
    zestawem:http://moto.allegro.pl/skuter-gy6-4t-cylind
    er-100-cm-glowica-tuning-139qm-i2333125985.html
    powiedzcie czy jest dobry i co będę musiał jeszcze wymienić żeby się nie
    rozpad podczas jazdy ;) .

  • 2. Data: 2012-06-04 21:19:06
    Temat: Re: Tuning Chinczyka
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-04 21:16, emilson121 pisze:
> [...]
    er-100-cm-glowica-tuning-139qm-i2333125985.html
    > powiedzcie czy jest dobry i co będę musiał jeszcze wymienić żeby się nie

    O fuck, to juz jest przegiecie paly.

    Wyjeb tego chinolka do glinianki i przesiadz sie na pekaes. Jest szybszy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-06-04 21:24:22
    Od: emilson121 <xxemil164@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczu napisal

    zestawem:http://moto.allegro.pl/skuter-gy6-4t-cylind
    er-100-cm-glowica-tuning-139qm-i2333125985.html

    > O fuck, to juz jest przegiecie paly.

    > Wyjeb tego chinolka do glinianki i przesiadz sie na pekaes. Jest szybszy.

    Ja się po prostu pytam czy to będzie "ok" czy lepiej wziąć 80cc i co
    ewentualnie dokupić do niego.

  • 4. Data: 2012-06-04 21:43:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-04 21:24, emilson121 pisze:

    > Ja się po prostu pytam czy to będzie "ok" czy lepiej wziąć 80cc i co
    > ewentualnie dokupić do niego.

    To sie pytaj na forum skuterowym. Najlepiej chinskim.

  • 5. Data: 2012-06-04 22:02:20
    Od: Mnich <t...@g...com>

  • 6. Data: 2012-06-04 22:09:13
    Od: Mnich <t...@g...com>

    NIe jest dobry. Uszkodzisz sobie sprzęta. Zwiększ kompresję na wydechu - tak jak
    pisałem - trzeba nieznacznie zwęzić wylot z tłumika najlepiej przy pomocy kulki
    łożyskowej i delikatnie migomatem oblać spoiną ową kulkę.
    W pierwszym lepszym warsztacie samochodowym zrobią ci to za 5 zelek.

    Nie zapomnij o takich świszczących nakładkach na wentyle - po 3 złote za sztuka -
    tylko nie daj siem nabrać na alegro - oni sprzedają takie same do Harleja za 120
    złotych. Śmiesni, co nie.

    Na ścigaczu jest kilku forumowiczów którzy piszą artykuły - jakbyś do nich wysłał ten
    link to pewnie chętnie ci odpowiedzą albo jeszcze lepiej napiszą jakiś artykuł i twój
    sprzęt dadzą na stronę

    Trzymaj się

  • 7. Data: 2012-06-04 22:58:30
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > To sie pytaj na forum skuterowym. Najlepiej chinskim.
    >

    > --
    > Kuczu

    a jest takie?

  • 8. Data: 2012-06-04 23:01:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-04 22:58, Jarek S. pisze:

    > a jest takie?

    Chiny sa wielkie

  • 9. Data: 2012-06-04 23:30:03
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > Chiny sa wielkie

    Może nie tyle wielkie to nie zmierzone....jak ludzka złośliwość i
    głupota....

  • 10. Data: 2012-06-05 11:34:00
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2012 21:19:06 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
> [...]
    >

    > O fuck, to juz jest przegiecie paly.
    >
    > Wyjeb tego chinolka do glinianki i przesiadz sie na pekaes. Jest szybszy.

    Oto zakompleksione bydle i cham . Stary forumowicz ,jego więc nie obowiazuje FAQ ,
    tylko "was" obowiazuje