  • 91. Data: 2016-12-02 17:55:41
    Temat: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw P." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Masterem? Pewnie nie, tam jest ograniczenie do 40 i wg mnie słusznie.
    >Ale w normalnych warunkach tył by mnie nie wyprzedzał, a przy
    >komplecie zimowych opon, była szansa na normalne przejechanie łuku.
    >Dla znających Łódź, chodzi o zakręt na Włókniarzy przed Zgierską.
    >Miałem pełną świadomość, jak może zachować się tył auta, więc
    >jechałem wolniej niż zwykle.

    Masz na mysli ten ?
    https://www.google.pl/maps/@51.8121887,19.4255548,16
    z?hl=pl

    Ten na jezdni "przed Zgierska" sprawia wrazenie lagodnego, na sucho
    pewnie da sie tam szybko pojechac, nawet masterem :-)
    Wiec po co to 40 ?

    W druga strone jest ostro, ale to by bylo "za Zgierska".
    Tam tez 40 obowiazuje, ale znak ustawiony daleko wczesniej.

    Zaraz ... droga po lewej z tego "ronda" to chyba skrzyzowanie, wiec na
    tym ostrym zakrecie ograniczenia nie ma !
    Tzn jest normalne miejskie 50 - pewnie wystarczy ... ale zima to juz
    niekoniecznie :-)

    J.

  • 92. Data: 2016-12-02 18:20:57
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Tak, masz rację - za Zgierską. Ale 50 Masterem może być ciężko, tyle to większość
    osobowych nie jedzie, nawet latem. Dlatego piszę, że mimo niewielkiej prędkości, był
    poślizg tyłu.

  • 93. Data: 2016-12-04 23:37:27
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 30 Nov 2016 08:54:01 +0100, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Nie, bo praktycznie po 5 latach guma murszeje.

    Producenci uważają za nowe opony takie, które leżały w magazynie 5
    lat. To wg nich jest nadal nowa opona.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 94. Data: 2016-12-04 23:42:26
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 2 Dec 2016 08:05:03 -0800 (PST), "Przemyslaw P."

    >Dla znających Łódź, chodzi o zakręt na Włókniarzy przed Zgierską.

    Kolanko? Tam nawet na mokrym auta wylatują w krajobraz ;) Aczkolwiek
    mnie jeszcze tam nic takiego się nie przytrafiło.

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLft_VK4Pj_oLf
    VweCLpEr_e74K4DwH7ss