  • 1. Data: 2016-11-24 23:00:39
    Temat: Podwyżka OC - rekord?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Proama
    Ubezpieczenie dotychczas - ok 300zł.
    Brak jakichkolwiek szkód.
    Przyznane zniżki - 70%.
    Proponowana aktualna stawka - 1300zł...

    Ponad 4x więcej...?
    WTF?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,
    że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.

  • 2. Data: 2016-11-24 23:25:16
    Temat: Re: Podwyżka OC - rekord?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

[...]

    ---
    Niedawno pisałeś, że taniej masz.

    Może za granicą da się ubezpieczać...

  • 3. Data: 2016-11-24 23:32:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Proama
    > Ubezpieczenie dotychczas - ok 300zł.
    > Brak jakichkolwiek szkód.
    > Przyznane zniżki - 70%.
    > Proponowana aktualna stawka - 1300zł...
    >
    > Ponad 4x więcej...?
    > WTF?

    spięcie w systemie ;)

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 5. Data: 2016-11-25 00:47:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > spięcie w systemie ;)

    Nie, to tylko proama :)
    Widocznie maja za duzo klientów.
    Za inne auto zaproponowali mi z 800 na 2700 ale tam była jedna szkoda w tym
    roku wiec sadziłem ze to dlatego.
    Konkurencja dała cos około 1000 wiec z proama pozegnałem się, z zalem ale
    jednak ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 4. Data: 2016-11-25 00:47:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Proama
> [...]
    Ja pisałem ze taniej?
    Nie mylisz mnie z kims?
    Ja mam na kazdym aucie drozej, ale skala podwyzki rózna.
    Ale tutaj to jest przykład ze jednak cos jest nie halo, bo dotychczas była
    mowa, ze odsiewaja klientów szkodowych etc.
    Ale tutaj nie ma ani jednej szkody a jednak stawka zaporowa.
    Zobaczymy co powie konkurencja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 6. Data: 2016-11-25 07:17:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 listopada 2016 00:47:26 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > Widocznie maja za duzo klientów.
    > Za inne auto zaproponowali mi z 800 na 2700 ale tam była jedna szkoda w tym
    A nie jest tak że szkody liczą wg użytkownika(bo w UFG po peselu sprawdzają) a nie
    auta/polisy?
    Więc jak miałeś szkodę na jednym aucie to uderza we wszystkie Twoje polisy

  • 7. Data: 2016-11-25 07:55:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2016 22:17:08 -0800 (PST), Kris napisał(a):
    > A nie jest tak że szkody liczą wg użytkownika(bo w UFG po peselu sprawdzają) a nie
    auta/polisy?
    > Więc jak miałeś szkodę na jednym aucie to uderza we wszystkie Twoje polisy

    Moze tak byc i to by tlumaczylo podwyzke.
    Szczegolnie, ze nie musza w UFG sprawdzac, bo maja u siebie jak
    rozumiem.

    W dodatku - wyprowadzka nic nie da, bo nowy ubezpieczyciel wpisze
    pesel w UFG ... o, byla szkoda.

    J.

  • 8. Data: 2016-11-25 08:39:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 listopada 2016 07:55:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Szczegolnie, ze nie musza w UFG sprawdzac, bo maja u siebie jak
    > rozumiem.
    Sprawdzają bo chcą wiedzieć czy drugi, autem, ubezpieczonym u konkurencji człowiek
    "szkodowy" nie jest

    > W dodatku - wyprowadzka nic nie da, bo nowy ubezpieczyciel wpisze
    > pesel w UFG ... o, byla szkoda.
    Znam nawet przypadek z ostatnich tygodni że człowiek u agenta polise wykupił
    oświadczył że ostatnie lata bezszkodowo jeżdził, w UFG wtedy online nie sprawdzony z
    jakiś powodów, składkę zapłacił a za tydzień pismo z dopłata że jednak w UFG szkody
    odnotowane i składka wyższa.

  • 9. Data: 2016-11-25 10:09:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Nov 2016 23:47:25 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]
    > roku wiec sadziłem ze to dlatego.
    > Konkurencja dała cos około 1000 wiec z proama pozegnałem się, z zalem ale

    Dla mnie Proama na razie jest najtańsza, Link4 najdroższy.

  • 10. Data: 2016-11-25 10:33:00
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-11-24 o 23:00, Budzik pisze:
    > Proama
    > Ubezpieczenie dotychczas - ok 300zł.
    > Brak jakichkolwiek szkód.
    > Przyznane zniżki - 70%.
    > Proponowana aktualna stawka - 1300zł...
    >
    > Ponad 4x więcej...?
    > WTF?

    lol.
    dzisiaj oc za moje punto van - 550pln mialem, zaproponowali 691 a w AXA
    zaproponowali mi pincet. Bez dwóch złotych:)

    za to w rankomacie najniższa oferta to link4 za 726pln