  • 1. Data: 2015-08-13 17:17:28
    Temat: UDT - który?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Nie wiem, czy dobra grupa, ale liczę, że mi pomożecie.
    Chodzi o to, który UDT jest tu właściwy terytorialnie?
    urządzenie pracować będzie w Pawłowicach - podlega pod UDT Katowice.
    Firma, która jest właścicielem urządzenia ma siedzibę w Jastrzębiu -
    podlega pod UDT Gliwice.
    Gliwice według siedziby firmy, czy Katowice według miejsca, gdzie
    zainstalowane będzie urządzenie?
    Jacek

  • 2. Data: 2015-08-13 18:24:03
    Od: 4...@g...com

    Zgaduję że UDT rachunków za telefony nie płacił i im odłączyli. Od pewnego czasu
    czekam aż ktoś zada pytanie czy papier toaletowy można prać. Niedługo się doczekam.

  • 3. Data: 2015-08-13 18:50:21
    Temat: Re: UDT - który?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-08-13 o 18:24, 4...@g...com pisze:
    > Zgaduję że UDT rachunków za telefony nie płacił
    Ty się Kogutek nie wyżywaj, bo o 17:17 już tam nikt nie pracuje poza
    sprzątaczkami, a ta wiedza potrzebna mi jest jeszcze dziś.
    Jacek
    PS
    wiesz?

  • 4. Data: 2015-08-13 19:37:28
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 18:50:20 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Ty się Kogutek nie wyżywaj, bo o 17:17 już tam nikt nie pracuje poza
    > sprzątaczkami, a ta wiedza potrzebna mi jest jeszcze dziś.
> [...]

    Jakby wiedział to by tu nie pierdolił tych bzdur niezawodnie od tylu lat.
    Przynajmniej jest wesołość powszechna, a za internet już się nie płaci od kilobajta,
    więc szkodliwość społeczna znikoma.

    PS. Rejestrujesz w miejscu eksploatacji.

  • 5. Data: 2015-08-13 20:55:35
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-08-13 o 19:37, Konrad Anikiel pisze:

    > PS. Rejestrujesz w miejscu eksploatacji.
    Dzięki.

  • 6. Data: 2015-08-14 09:57:16
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 18:50:20 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Ty się Kogutek nie wyżywaj, bo o 17:17 już tam nikt nie pracuje poza

    Wyżyware kogutkum est, jak mówili starzy Rzymianie :]

    L.