  • 1. Data: 2023-08-31 14:04:36
    Temat: UPC Wi-Free
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Walczyłem (nie łączą mi się ani telefony ani laptopy, które wcześniej się łączyły),
    dezinfolinia tradycyjnie niczego nie wie i nawet
    dział techniczny nie poradził, za to w punkcie (Al. Jana Pawła 78 ? przemalowali z
    UPC na Play) inteligentny całkiem człowiek
    powiedział, że od czerwca jest ogólna awaria i w większości miejsc Wi-Free nie działa
    zamiast działać i nie wiadomo dlaczego ani do
    kiedy.
    Ktoś coś?

  • 2. Data: 2023-09-01 22:58:46
    Temat: Re: UPC Wi-Free
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 31 sierpnia 2023 o 14:04:39 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > powiedział, że od czerwca jest ogólna awaria i w większości miejsc Wi-Free nie
    działa zamiast działać i nie wiadomo dlaczego ani do

    Mogę potwierdzić, że nie działa. Pamiętam, że kilka lat temu korzystałem z tej usługi
    w Austrii i działało fajnie. Teraz po zmianach właścicielskich chyba nie można na to
    liczyć. Zwłaszcza, że nie działa w PL.

    MK