  • 1. Data: 2012-07-05 17:09:16
    Temat: Uchwyt do komórki
    Od: "EA" <z...@s...pl>

    Szukam uchwytu samochodowego
    do łatwego mocowania i zdejmowania
    komórki Nokia E51 w celu prowadzenia
    rozmów głośnomówiących.
    Nie chodzi mi o zestaw głośnomówiący,
    ale tylko o uchwyt.
    Czy ktoś używa coś takiego z E51 i mógłby
    polecić na podstawie własnego doświadczenia?
    Chodzi mi o to czy głos w obie strony jest
    wystarczająco słyszalny i czy telefon dobrze
    się trzyma podczas jazdy, a przy tym czy
    zakładanie i zdejmowanie telefonu jest wygodne.

    Pozdrawiam
    EA

  • 2. Data: 2012-07-05 18:53:54
    Temat: Re: Uchwyt do komórki
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "EA"

    > Czy ktoś używa coś takiego z E51 i mógłby
    > polecić na podstawie własnego doświadczenia?
    > zakładanie i zdejmowanie telefonu jest wygodne.

    Ja mam coś takiego, jest mocowany na specjalnym wysięgniku na wysokości
    góry lewarka skrzyni biegów na konsoli środkowej od strony pasażera - to
    jakiś standardowy uchwyt made in nokia. Wkładasz w toto telefon,
    ściskasz boczne ścianki palcami i telefon jest unieruchomiony, wypięcie
    sprowadza się do naciśnięcia jednego przycisku - boczne ścianki
    odskakują i możesz wyjąć telefon. Telefon trzyma się mocno, nie ma mowy
    o wypadnięciu podczas hamowania czy przyśpieszania. Niestety nie napiszę
    nic na temat jakości rozmów, mam zestaw głośnomówiący.

  • 3. Data: 2012-07-05 19:01:06
    Od: "EA" <z...@s...pl>

> [...]
    > hamowania czy przyśpieszania. Niestety nie napiszę nic na temat jakości

    Dziękuję za odpowiedź.
    Jest może na tym jakaś nazwa lub znasz nazwę np. z faktury?
    Gdzie to kupiłeś i jak dawno?

    Pozdrawiam
    EA

  • 4. Data: 2012-07-05 19:08:58
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-05 19:01, EA pisze:

    > Dziękuję za odpowiedź.
    > Jest może na tym jakaś nazwa lub znasz nazwę np. z faktury?
    > Gdzie to kupiłeś i jak dawno?
    >
    > Pozdrawiam
    > EA

    http://allegro.pl/oryginal-uchwyt-nokia-cr-115-hh20-
    c6-e51-e55-e71-i2468431871.html

    Ja używam takiego do Galaxy ACE - sprawuje się świetnie
    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2012-07-05 19:10:31
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "EA"

    > Gdzie to kupiłeś i jak dawno?

    Było na wyposażeniu nowego auta jako opcja dodatkowa, czyli rok
    produkcji ok 2005 - oprócz napisu Nokia nic innego nie zauważyłem - ide
    akurat do autka to strzelę fotę i zobaczysz jak to wygląda i jak jest
    zamocowane.

  • 6. Data: 2012-07-05 19:37:41
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-07-05 19:01, EA pisze:
    > Jest może na tym jakaś nazwa lub znasz nazwę np. z faktury?
    Wersja z przyssawką do szyby to Nokia CR-114 lub CR-115 - poszukaj na
    stronie Nokii w akcesoriach...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 7. Data: 2012-07-05 19:41:07
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 05 Jul 2012 19:08:58 +0200, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    >Ja używam takiego do Galaxy ACE - sprawuje się świetnie

    Ja takiego zestawu uchwyt + przyssawka (produkcji HR) -
    http://allegro.pl/uchwyt-samochodowy-nokia-cr-39-hh-
    17-bydgoszcz-i2300303628.html
    Uzywałem tego wcześniej do Nokii E51, teraz do SE Neo V.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2012-07-05 19:59:55
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    odpisuję na post Lewisa ale w zasadzie kieruję te uwagi do EA

    Użytkownik "Lewis"

    > http://allegro.pl/oryginal-uchwyt-nokia-cr-115-hh20-
    c6-e51-e55-e71-i2468431871.html
    > Ja używam takiego do Galaxy ACE - sprawuje się świetnie.

    Potwierdzam, mam identyczny, był w zestawie z E72 Nokii - tylko czasem
    lubi się odkleić od szyby, ale tylko wtedy gdy nie przyłoże się do
    należytego zamocowania.

    Od nowości w aucie był zamocowany taki:

    http://img16.imageshack.us/img16/4526/dsc0002kfn.jpg

    http://img713.imageshack.us/img713/6123/dsc0001eup.j
    pg

    Różnice in plus

    - jest wyższy i ma dłuższe boki wyłozone miękką gumą - telefon trzyma
    pewniej
    - na telefon podczas jazdy i postoju prawie nigdy nie padają promienie
    słoneczne
    - kabel od ładowania telefonu nie ciągnie się przez całą deskę

    in minus:

    - nie ma mowy o szybkim demontażu
    - chcąc zobaczyć kto dzwoni trzeba jednak na chwilę oderwać wzrok od
    szyby w większym stopniu niż patrząc prawie na wprost

  • 9. Data: 2012-07-05 20:40:15
    Od: "EA" <z...@s...pl>

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi,
    a Tobie Przemysławie szczególnie za zrobienie
    zdjęć dla mnie.

    Kiedyś radzono mi zainstalowanie zestawu
    głośnomówiącego, ale konieczność używania
    BT i ładowania zniechęciły mnie do tego
    rozwiązania.
    Natomiast ograniczenie się do używania samego
    uchwytu i włączania głośnika na telefonie wydaje
    mi się w zupełności dla mnie wystarczające.

    Przy okazji zapytam jednak jaką przewagę
    ma używanie zestawu głośnomówiącego
    nad używaniem tylko uchwytu?

    Pozdrawiam
    EA

  • 10. Data: 2012-07-05 20:47:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 05 Jul 2012 20:40:15 +0200 osobnik zwany EA wystukał:

    > Przy okazji zapytam jednak jaką przewagę ma używanie zestawu
    > głośnomówiącego nad używaniem tylko uchwytu?

    lepsza jakość rozmów
    zestaw ma swój mikrofon i głosnik, które są (powinny) byc lepsze od tego
    w telefonie. Na pewno jest głosniej. Do tego możesz mieć podpięcie pod
    radio by je sciszyć automatycznie w trakcie rozmowy

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?