  • Date: Sat, 16 Jan 2010 16:46:01 +0100
    From: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...

    ... ale wlasnie wrocilem z komisariatu Policji, gdzie sam na siebie
    zlozylem donos.
    A bylo to tak.
    Na parkingu pod Makiem chcialem cofnac.
    Widze, ze inne auto jest blisko, wiec krece mocno kierownica, tyl ladnie
    wyminal to auto, za to o moj lewy przod pieknie obtarl prawy przod
    innego auta. Auto bylo puste. Ktos pewnie byl w maku.
    Stoje z 30 sekund, rozgladam sie i jedyne co chcialem zrobic to sie
    zdematerializowac. Znaczy sie ucieklem.
    Nie wiem dlaczego :-/
    Nie bylem pijany, auto ubzpieczone, obtarty jedynie blotnik. Malutka
    szkoda jak na OC.
    To uczucie, a raczej potrzeba, ucieczki, jak najszybciej, jak najdalej
    byla ...komiczna, jak o tym na spokojnie pomysle.
    Gdy ochlonalem od razu pojechalem na policje (po pol godziny)
    Ale przynajmniej kamien mi z serca spadl i sie lepiej czuje.

    Nie wiem w sumie po co ten watek. Po prostu chcialem gdzies przelac emocje.

    Nie usprawiedliwiam innych uciekajacych z miejsca wypadku ale jestem w
    stanie od tej chwili uwierzyc w cos takiego jak: "dzialanie nie do konca
    swiadome pod wplywem duzego stresu"

    Spisywanie trwalo 1,5h :-/
    Myslalem, ze tam zasne.
    Teraz czekam na wyrok. W sensie, ze poszkodowany sie zglosi.
    Teraz mi zal i glupio, ze komus dzien popsulem i ktos mocnego WKURWA
    zaliczyl. Szkoda ze blach nie pamietam (nawet nie wiem z jakiego kraju
    byly to blachy, kompletnie nie wiem jak wygladaly bo ich nie widzialem).

    Ecch w dupe. A przez to wszystko nie obejzalem jak SKIERKA zlala Sovie w
    siatke bo mnie tak dlugo spisywali.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"