  • 1. Data: 2019-11-13 09:59:58
    Temat: Ulice w miescie - gdzie ZDM a gdzie gmina?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pisałem do ZDM w sprawie jakiegoś słabo oznakowanego przejścia dla pieszych, odbili
    pałeczkę że to nie "ich" ulica, lecz gminy i
    żebym sobie pisał do urzędu dzielnicy (swoją drogą to chyba powinni wg KPA sami
    przekazać moje pismo do organu właściwego?).
    Można gdzieś znaleźć czytelny podział ulic na ZDM-owskie i gminne, i może jeszcze
    jakieś?

  • 2. Data: 2019-11-13 19:52:05
    Temat: Re: Ulice w miescie - gdzie ZDM a gdzie gmina?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 13.11.2019 o 09:59, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > sami przekazać moje pismo do organu właściwego?).
    > Można gdzieś znaleźć czytelny podział ulic na ZDM-owskie i gminne, i

    Ulice ZDM są wymienione tu:
    https://zdm.waw.pl/dzialania/ulice/

    MJ