  • 1. Data: 2014-11-30 00:04:08
    Temat: Ultra HD ???
    Od: Oje Ejo <o...@y...ru>

    Po co wystawia się w sklepach telewizory HD ULTRA jeżeli nawet jeszcze
    NIGDZIE nie da odebrać się kanałów 1080p ???

    Owszem na Astrze pojawia się testowy kanał "TEST ultra-HD", ale przecież
    nie ma tam jeszcze ani w niemieckiej ani szwajcarkiej ofercie niczego co
    przypominałoby 1080p, a tylko albo 720p albo 1080i

    A co dopiero 4320p???

    Jaki sens aby inwestować w odbiornik TV o rozdzielczości 7680×4320 pikseli?

  • 2. Data: 2014-11-30 08:47:04
    Temat: Re: Ultra HD ???
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Oje Ejo" <o...@y...ru> napisał w wiadomości grup
    > Po co wystawia się w sklepach telewizory HD ULTRA jeżeli nawet jeszcze
    > NIGDZIE nie da odebrać się kanałów 1080p ???

    A po co wystawia się telewizory 3D, skoro wszystkie polskie telewizje
    zrezygnowały z tego formatu?

  • 3. Data: 2014-12-01 13:35:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-11-30 o 00:04, Oje Ejo pisze:
> [...]
    >
    > A co dopiero 4320p???
    >
    > Jaki sens aby inwestować w odbiornik TV o rozdzielczości 7680×4320 pikseli?

    jak po co? Dla szpanu.
    Poza tym coś tvp przebąkiwała o uruchomieniu uhd.
    Japończycy już nadają, z tego co czytałem.

  • 4. Data: 2014-12-02 10:31:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-11-30 08:47, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Bo są inne źródła?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 5. Data: 2014-12-02 10:44:51
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 30.11.2014 o 00:04 Oje Ejo <o...@y...ru> pisze:

    > Po co wystawia się w sklepach telewizory HD ULTRA jeżeli nawet jeszcze
    > NIGDZIE nie da odebrać się kanałów 1080p ???

    Po co sprzedawać telewizory kolorowe/stereo/HD/UHD/3D* skoro nic w tym
    formacie nie jest nadawane?
    Po co nadawać kanały kolorowe/stereo/HD/UHD/3D* skoro widzowie nie mają
    odpowiednich telewizorów?

    * podkreślić właściwe w zależności od rozpatrywanego okresu

    A odnośnie Ultra HD to są już nadawane kanały testowe, niedawno był
    transmitowany koncert w UHD, po za tym telewizor można podłączyć do
    komputera.

    --
    SW3
    ----

  • 6. Data: 2014-12-02 11:37:49
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 29/11/2014 23:04, Oje Ejo wrote:
> [...]
    >
    > A co dopiero 4320p???
    >
    > Jaki sens aby inwestować w odbiornik TV o rozdzielczości 7680×4320 pikseli?

    Bo na satelicie i przekazie naziemnym swiat sie nie konczy.
    Jest jeszcze iptv i ttuaj należy się spodziewać największego rozwoju 4K

    c.

  • 7. Data: 2014-12-03 09:10:35
    Od: Oje Ejo <o...@y...ru>

    On 12/02/14 10:44, SW3 wrote:
> [...]
    > odpowiednich telewizorów?
    >
    > * podkreślić właściwe w zależności od rozpatrywanego okresu

    A w każdym z tych okresów bywało tak samo...
    najpierw pojawiał się super-drogi "super" sprzęt kupowany chyba tylko
    przez... szpanerów, odbierający tak sobie bo w powijakach.
    A po kolejnych kilkunastu latach stopniowo, pojawiały się normalne
    źródła programów i wreszcie praktycznie udane konstrukcje do ich odbioru
    po normalnych cenach...

  • 8. Data: 2014-12-03 09:54:15
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 03.12.2014 o 09:10 Oje Ejo <o...@y...ru> pisze:

> [...]
    > A po kolejnych kilkunastu latach stopniowo, pojawiały się normalne
    > źródła programów i wreszcie praktycznie udane konstrukcje do ich odbioru

    Więc sam widzisz, że "etap szpanerów" jest niezbędny.

    --
    SW3
    ----

  • 9. Data: 2014-12-06 20:37:47
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Oje Ejo <o...@y...ru> napisał(a):

    >Po co wystawia się w sklepach telewizory HD ULTRA jeżeli nawet jeszcze
    >NIGDZIE nie da odebrać się kanałów 1080p ???

    Z pragmatycznego punktu widzenie rzeczywiscie nie ma to wiekszego sensu.
    Ale kto powiedzial, ze na tym swiecie wszystko dla Kowalskiego?
    Pieniadz, liczy sie pieniadz od niego.