  • 1. Data: 2011-09-07 19:26:24
    Temat: Uniwersalna obudowa do dysku?
    Od: "_THX" <j...@N...gazeta.pl>

    Marzy mi się jakaś uniwersalna obudowa zewnętrzna do róznych dysków 3,5'' i
    2,5'' zarówno ATA jak Serial ATA.
    Do laptopa do celów, do których kiedyś przypinało się w desktopie różne dyski
    do taśm IDE.
    W tym kopiowania partycji bit za bitem.
    Idealnie, gdyby jeszcze dawała się wpiąć w szynę danych w laptopie w miejsce
    wpięcia napędu CD/DVD.
    Przenośność nieważna, właściwie mogłoby nie być... obudowy ;-)
    THX

  • 2. Data: 2011-09-07 19:35:11
    Temat: Re: Uniwersalna obudowa do dysku?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-09-07 21:26, _THX wrote:
> [...]
    > 2,5'' zarówno ATA jak Serial ATA.
    > Do laptopa do celów, do których kiedyś przypinało się w desktopie różne dyski

    Nie wiem jak z dostepnoscia urzadzen na ATA /generlnie to nie jest
    hot-swap/ ale dla SATA nie ma problemu - sa tanie stacje z wejsciami na
    dwa dyski 2.5/3.5 (bo uklad portow taki sam), mozesz je kopiowac bez
    udzialu komputera, podpiac pod PC przez USB lub eSATA (uniwersalnosc i
    max .szybkosc)

    Ile zaplacisz za swoje marzenie? ;)

    > W tym kopiowania partycji bit za bitem.
    > Idealnie, gdyby jeszcze dawała się wpiąć w szynę danych w laptopie w miejsce
    > wpięcia napędu CD/DVD.
    > Przenośność nieważna, właściwie mogłoby nie być... obudowy ;-)

    Z tym napedep do pojechales, od paru lat jest SATA ;)

  • 3. Data: 2011-09-08 10:57:24
    Od: "_THX" <j...@g...pl>

    Być może, ale niektórzy mają komputery, dyski, karty pamięci, płyty DVD,
    płyty CD, telefony, dyskietki a nawet o zgrozo zdjęcia dłużej, niż po parę
    lat ;-)

    -----