  • 61. Data: 2019-12-15 18:57:06
    Temat: Re: Urządzenia wielofunkcyjne
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5df4a2af$0$536$6...@n...neostrada.pl

    > Ta, którą mam, czy ta za 349 pln?
    > Mam Canona qpionego w Auchan, którego numeru nie pamiętam.
    > (na grupach zapewne można znaleźć numerki, które zapisałem)
    >
    > Tej za 349 nie widzę teraz, ale to też Canon, tyle, że z CISS.

    Ta która Ty masz. 349 zł to dla mnie jak za drukarkę za dużo musiałaby
    mieć sporo zalet względem tańszej konkurencji.

    > Zwykle drukuję, gdy chcę drukować. ;) Ponadto czasami tylko skanuję.
    > W niecałe 2 lata wydrukowałem około 3 czy 4 ryz papieru. Bywa, że
    > drukarka jest używana codziennie a bywa, że nie jest używana przez
    > miesiąc, lub dłużej...
    >
    > Niemal nie drukuję w kolorze. Zużyłem czarny atrament startowy
    > i jedną dolewkę -- chyba 75 ml; mam w zapasie dwie kolejne
    > dolewki -- chyba razem 300 ml...
    >
    > Urządzenie waży 3.4 kg, więc łatwo je wyjąć z szafki i tam włożyć,
    > co czynię... Dodatkowo wkładam to urządzenie do plastykowego worka,
> [...]

    Czyli masz jakieś małe biuro. Moje zapotrzebowanie to jakieś 50-100
    kartek na 10lat. Fotograficznego jeszcze mniej. U mnie jest pod
    biurkiem, podłączona pod kompa ale wyłączona,  tak że gdyby nawet miała
    funkcję samoczyszczenia głowic to i tak to na nic przy moim sposobie
    użytkowania.

> [...]
    > buteleczki tak, by nie zasysać do strzykawki powietrza, ale i to
    > opanowałem. ;)
    > Zasysanie powietrza to tracenie miejsca -- po co dolewać 2 ml czy 3 ml
    > zamiast
    > bezpiecznych i rozsądnych 5 ml?... Lub po co kilkakrotnie kłuć itd...
    > Pielęgniarska sztuczka z odpowietrzaniem odpada z przyczyn chyba
    > oczywistych...
    >

    > O brudzeniu rąk czy czegokolwiek (poza strzykawką i igłą oraz miejscem
    > mycia
    > tychże -- kompletne mycie trwa niespełna minutę) mowy nie ma... Po umyciu

    Może i racja, jednak co myśleć o parkowaniu dysz w przypadku mojej
    drukarki - oryginalny atrament to i rok nieużywania niestraszny,
    zamiennik nie wytrzymuje miesiąca bez ruchu..

    Co konkretnie robisz z tą strzykawką? Przebijasz ten pojemnik na
    atrament  w jakimś konkretnym miejscu?

    > -=-
    >
    > Odczuwam boleśnie brak WiFi!!!
    >
    > Napoleon oferował podobną drukarkę z WiFi za niespełna stówkę.
    > Ktoś teraz taką (z WiFi) oferuje w necie za niespełna 9 dych
    > pln -- ale bez atramentów...
    >
    > -=-
    >
    > Na razie nie myślę o nowym kartridżu... ;)

    Rozglądałem się trochę po cenach, i z tego co widzę to wifi nie podraża
    drukarki znacząco.

  • 62. Data: 2019-12-15 20:35:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-15 o 18:53, Trybun pisze:

    > W razie czego, konkretnie czego? I co to jest ta głowica - ten pojemnik
    > z dyszami na atrament? Jeżeli tak to jest wymienialny.

    Głowica wygląda mniej więcej tak
    https://allegro.pl/oferta/glowica-canon-qy6-0089-ts5
    050-ts6050-tr8550-8612339657

    Drukujesz, to powinieneś zamknąć ten temat, a nie drążyć cały czas.

    --
    animka

  • 63. Data: 2019-12-15 20:36:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-15 o 17:59, Budzik pisze:

    > Czyli nie bedzie zrodła...?

    Jest gdzieś w internecie.

    --
    animka

  • 64. Data: 2019-12-15 23:11:55
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 15.12.2019 o 12:28, Adam pisze:
    > A cóż to za drukarka, że nie jest obsługiwana? Jaki OS na
    > smartfonie?

    Hm, tak Bogiem a prawdą to nawet... nie sprawdzając, przyjąłem iż
    /est must sein/ i kropka. A drukowanie ze smarka to niby... na co?

    Piszę z-gębnie do myPhone Explorer "notes", i przenoszę do Worda, gdzie
    tekst szlifuję, a potem drukuję. Druk ze smaraka, po kiego grzyba?

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 65. Data: 2019-12-16 01:00:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-15 o 23:11, jaNus pisze:

> [...]
    >
    > Piszę z-gębnie do myPhone Explorer "notes", i przenoszę do Worda, gdzie
    > tekst szlifuję, a potem drukuję. Druk ze smaraka, po kiego grzyba?

    Nie możesz od razu w Wordzie pisać i wydrukować?

    --
    animka

  • 66. Data: 2019-12-16 07:36:53
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 16.12.2019 o 01:00, Animka pisze:

    > Nie możesz od razu w Wordzie pisać i wydrukować?

    Po to, żeby Ci zrobić, hm... /przyjemność/? :)
    Są lepsze sposoby, duuużo lepsze!

    ______________

    Nie widzisz tego "sposobu pisania": z-gębnie? Ja to Androidowi
    *dyktuję*, a że idzie to duuużo szybciej, niż moje toporne
    klawiszowanie, to rzecz jest dla mnie wielką wyręką. No, chyba, że ktoś
    po kursie maszynistek, to wtedy /na odwyrtkę/: klepie jak karabin
    maszynowy. Ale to nie ja, niestety.

  • 67. Data: 2019-12-16 11:18:18
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 15.12.2019 o 20:35, Animka pisze:

    > Głowica wygląda mniej więcej tak
    > https://allegro.pl/oferta/glowica-canon-qy6-0089-ts5
    050-ts6050-tr8550-8612339657

    > Drukujesz, to powinieneś zamknąć ten temat, a nie drążyć cały czas.

    W Usenecie nie zamyka się tematów. To nie specjalistyczne forum
    poradniczo-informacyjne a grupa dyskusyjna.

  • 68. Data: 2019-12-16 12:15:20
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 15-12-2019 o 18:52, Trybun pisze:

    > Możliwe, jednak trochę to dziwne, bo poza atramentem przecie nic się nie
    > zmieniło..

    Zmieniły parametry czasoprzestrzeni a w tym konkretnie przypadku istotna
    była ilość pewnych zdarzeń(o czym wspomniałem uprzednio).

    miab

  • 69. Data: 2019-12-16 13:02:00
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.12.2019 Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał/a:

    > Powinna bo to się da prosto zrobić i mniej wysublimowane urządzenia całe
    > wieki temu takie umiejętności posiadały.

    A, czyli powinna nie w sensie "dokumentacja tak stanowi", ale "tak by
    było lepiej". Oczywiście, tu pozostaje mi tylko przyklasnąć,
    tak jak przy "wszyscy powinni być młodzi i zdrowi" :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 70. Data: 2019-12-16 20:04:24
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-16 o 07:36, jaNus pisze:

> [...]
    > klawiszowanie, to rzecz jest dla mnie wielką wyręką. No, chyba, że ktoś
    > po kursie maszynistek, to wtedy /na odwyrtkę/: klepie jak karabin

    No to pomocna rzecz, super.

    --
    animka