  • 1. Data: 2009-05-02 09:36:30
    Temat: Uszczelka do Casio
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Nie wiecie przypadkiem gdzie mozna nabyc uszczelki pod dekiel do
    zegarkow Casio ?

    Taki zwykly oring, srednicy ok 36mm .. i ponoc jeszcze specjalny smar
    ?

    J.

  • 2. Data: 2009-05-02 10:40:24
    Temat: Re: Uszczelka do Casio
    Od: grg12 <g...@c...at>

    J.F. pisze:
    > Nie wiecie przypadkiem gdzie mozna nabyc uszczelki pod dekiel do
    > zegarkow Casio ?
    >
    > Taki zwykly oring, srednicy ok 36mm .. i ponoc jeszcze specjalny smar
    > ?

    Np. tutaj
    http://shop.conrad.at/ce/de/product/820968/100TLGO-R
    ING-DICHTUNGS-SORTIMENTUHREN/SHOP_AREA_17595
    (choć nie jestem pewny czy ten konkretny rozmiar jest w zestawie - w
    opisie jest tylko "do wszystkich popularnych zegarków")
    Pozdrawiam
    GRG

  • 3. Data: 2009-05-02 11:29:44
    Od: "d530" <d...@p...com>

    > Nie wiecie przypadkiem gdzie mozna nabyc uszczelki pod dekiel do
    > zegarkow Casio ?
    >
    > Taki zwykly oring, srednicy ok 36mm .. i ponoc jeszcze specjalny smar

    tu wybierzasz sobie dowolna srednice:

    http://www.watch-batteries.com/material/Rubber_Seali
    ng_Gaskets.htm

    a smar zwykly silikonowy przezroczysty.

    Jak nie chcesz zamawiac to dowolny punkt serwisowy Zibi serwisujacy Casio