  • 1. Data: 2015-09-06 16:09:57
    Temat: Uszkodzony kardan KAWASAKI GT 550
    Od: jarastaras <jarastaras@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam. Za głupotę się płaci. Wczoraj chciałem przypalić troszeczkę gumę no
    i się stało. Już wiem ze był to mój pierwszy i ostatni raz tym motocyklem
    czego teraz bardzo żałuję. Do rzeczy. Zerwał się wieloklin na wałku od
    strony dyfra i ten trybik który wychodzi z dyfra który właśnie łączy się z
    wałkiem. Teraz pytanie. Czy da się to w jakikolwiek sposób naprawić czy
    szukać gdzieś części? Problemem jest to że ten model jest mało popularny i
    nigdzie żadnych praktycznie informacji na jego temat nie mogę uzyskać.
    Pomocy może ktoś miał podobny przypadek i wie co zrobić w tej sytuacji :/
    Dodam że sprawa jest o tyle prostsza że końcówka wałka od strony dyfra to
    tulejka z wieloklinem w środku nałożona na wałek więc można to zdjąć. Czy
    są jakies firmy specjalizujące się regeneracją zerwanych wieloklinów? Co z
    tym zrobić? :/ Pomóżcie

  • 2. Data: 2015-09-06 17:12:08
    Temat: Re: Uszkodzony kardan KAWASAKI GT 550
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "jarastaras" <jarastaras@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam. Za głupotę się płaci. Wczoraj chciałem przypalić troszeczkę gumę no

    Nawet niedrogo się płaci:
    http://www.ebay.de/itm/Mot191-Kawasaki-GT-550-KZ-Kar
    danantrieb-Kardan-Antrieb-Kardanglocke-Getriebe-/281
    424475207?hash=item418634b447

    Tomek
    Ducati 900SS
    Ironhead sidecar racer

  • 3. Data: 2015-09-26 14:00:10
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    Nawet niedrogo się płaci:
    http://www.ebay.de/itm/Mot191-Kawasaki-GT-550-KZ-Kar
    danantrieb-Kardan-Antrieb-Kardanglocke-Getriebe-/281
    424475207?hash=item418634b447

    powiem tyle - kolega jest mega farciarz jak za te 3-4 stówy to naprawi -
    jeśli znaleziona na ebaju
    część się nada...

    I dzięki za posta - mam kolege co lata na takim zabytku - pokażę mu info -
    żeby nie upalał...