  • Data: 2021-02-27 09:55:57
    Temat: VHDL i wyświetlacze 7-seg.
    Od: "Janko M." <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam układ licznika, który na wyjściu daje wektor 12bit.
    Chcę tą wartość wyświetlić na czterech wyświetlaczach LED.
    W mojej płytce rozwojowej każdy z wyświetlaczy podłączony jest z osobna
    do układu MAX10.
    Przykłady jakie znalazłem bazują na rozwiązaniu z przełączaną katodą
    więc do niczego mi się to rozwiązanie nie przyda.
    Potrzebuję jakiś komponent, który będzie potrafił z zadanej liczby
    wyodrębnić jedności, dziesiątki, setki i tysiące - potem już sobie poradzę:)
    Proszę o jakieś sugestie jak to zrobić bo z VHDL-em dopiero zaczynam zabawy.