  • 1. Data: 2011-05-30 01:13:45
    Temat: VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymrużeniem oka
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

    Witam,

    Zastanawia mnie jedna kwestia - gdybym w polo 6N z silnikiem 1.0 (45
    koni) zamontował hak, i przypiął przyczepę campingową - najmniejszą,
    powiedzmy starą niewiadówkę, to czy takie polo w ogóle dałoby radę z
    przyczepą pojechać? Jako że jest to auto w którym diametralnie odczuwam
    różnicę w przyspieszeniach między jazdą bez pasażera, a jazdą z
    pasażerem i bagażem, ciekawi mnie czy w ogóle moje poleńko by pojechało
    z przyczepą :)

    Od razu mówię, że nie zamierzam tego pomysłu uskuteczniać, a pytanie
    zadaję czysto teoretycznie, trochę z sentymentu do starych dobrych
    czasów. Swego czasu (lata 80) mój ś.p. ojciec samemu zrobił od podstaw
    przyczepę campingową - prawie rok pracy po godzinach, niezapomniane
    rodzinne chwile nad morzem. Przyczepa była ciągnięta wartburgiem 1000
    moc najbardziej zbliżona do polo ;), potem wołgą GAZ-24, a na końcu
    polonezem 1.5. Niestety po śmierci ojca przyczepa została sprzedana za
    jakieś marne 1000zł, czego bardzo żałuję, bo gdyby nadal była to można
    by śmigać na wypoczynek (oczywiście nie wspomnianym polo 1.0).

    Wracając do tematu - takie jak opisane wyżej polo w ogóle ruszyłoby z
    miejsca? Waga przyczepy z tego co pamiętam wynosiła około 500-600kg.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2011-05-30 01:43:10
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Stachu Gdansk <s...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Wracając do tematu - takie jak opisane wyżej polo w ogóle ruszyłoby z
    > miejsca? Waga przyczepy z tego co pamiętam wynosiła około 500-600kg.

    Raz miałem okazje przewieść taką dużą przyczepkę ("ale towarową")
    Daewoo Leganzą, to robiłem testy ile pociągnie (2.0 140koni, automat)

    v max. = ~140..150 potem skrzynia wariowała.
    (a jakieś tydzień później auto się popsuło - tz. skrzynia).

    więc na oko, polo 1.0 pojedzie....

    140/45=~3.1 - moc
    v max= sqrt(140*140/3.1) = ~80km/h

    czyli się da :)

    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2011-05-30 02:00:46
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Stachu Gdansk" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wracając do tematu - takie jak opisane wyżej polo w ogóle ruszyłoby z
    > miejsca? Waga przyczepy z tego co pamiętam wynosiła około 500-600kg.

    Maluch ze swoimi 24 KM potrafiła ciągnąć taką przyczepkę.

    http://inprl.pl/relikt/39/#relikt

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2011-05-30 09:15:52
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-30 01:43, Michał pisze:
    > v max. = ~140..150 potem skrzynia wariowała.

    Ty jednak JESTES jebniety, i to zdrowo.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2011-05-30 09:25:22
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-30 01:13, Stachu Gdansk pisze:

    > Wracając do tematu - takie jak opisane wyżej polo w ogóle ruszyłoby z
    > miejsca? Waga przyczepy z tego co pamiętam wynosiła około 500-600kg.

    Zobacz to:

    http://video.interia.pl/obejrzyj,film,20428

    Pewnie pociągnie ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2011-05-30 10:51:52
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:irumng$lah$1@inews.gazeta.pl...

    > http://inprl.pl/relikt/39/#relikt

    Co to stoi po drugiej stronie ulicy, za Dużym Fiutem? Scirocco?

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 7. Data: 2011-05-30 12:01:14
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On May 30, 10:51 am, "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> wrote:
> [...]
    > ### SR20DE by Nissan ->http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan####
    > ### staszek <tumabyćmałpa> sosenko <tumabyćkropka> pl | GG:3134157 ###

    Tak jest Scirocco pierwszy wypust przed liftingiem :)

    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2011-05-30 12:03:25
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Staszek Sosenko wrote:
    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:irumng$lah$1@inews.gazeta.pl...

    > Co to stoi po drugiej stronie ulicy, za Dużym Fiutem? Scirocco?

    Na pierwszy rzut oka myslałem że Polonez 3D ale to chyba Golf I

  • 9. Data: 2011-05-30 12:30:01
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    marcin wrzuc tego trola do kfa- przez pierwsze kilkadziesiat postow myslalem
    ze on taki lekko skrzywiony jest a to po prostu tepy trol.

  • 10. Data: 2011-05-30 12:33:42
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > http://video.interia.pl/obejrzyj,film,20428
    >
    > Pewnie pociągnie ;)