  • 1. Data: 2011-05-30 01:56:11
    Temat: Sztywny hol kupię czem prędzej ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Przejrzałem archiwum - i wiedzy brak.

    Czy ktoś z grypowiczów może polecić jakiś konkretny model ?

    Najlepszejsza opcja, to taki co ogarnie hak jak i ogarnie zwykłe
    "oczko" do holowania.

    Ma ktoś konkretne doświadczenia z konretnym modelem, i może coś
    polecić/odradzić ?

    Ucinając wszelkie dyskusje - jeśli ma top być miejscożerne - mam
    żuka :) (który pewnie będzie najczęściej holowany).

    Holowanie osoby "bez doświadczenia" na lince - a sztywny hol -
    wrażenia bezcenne.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 2. Data: 2011-05-30 08:14:00
    Temat: Re: Sztywny hol kupię czem prędzej ;)
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 01:56:11 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Ucinając wszelkie dyskusje - jeśli ma top być miejscożerne - mam
    > żuka :) (który pewnie będzie najczęściej holowany).

    No no, odpowiednio zadbany Zuk nie wymaga holowania - wiem cos o tym :)

    --
    Maciek

  • 3. Data: 2011-05-30 09:29:10
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message
    > Przejrzałem archiwum - i wiedzy brak.
    >
    > Czy ktoś z grypowiczów może polecić jakiś konkretny model ?

    Jakis rok temu rownie intensywnie poszukiwalem takowego cuda i niestety nie
    znalazlem - duzo prosciej bylo zakupic przyczepkę-'motylka'.

  • 4. Data: 2011-05-30 10:00:47
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    Występował w katalogu Opla / GM, może popytać w ASO ?
    Tylko cena będzie z sufitu (coś mi chodzi po głowie, że parę lat temu też
    pytałem).

    -----

  • 5. Data: 2011-05-30 10:03:00
    Od: marsel <marcin@pl>

    Mam co podobnego.
    http://moto.allegro.pl/nowy-hol-sztwyny-1-8t-niemiec
    ki-tuv-i-gs-kurier-fv-i1637132741.html

    Na oczka wchodzi, na samą kulę od haka już nie, jeżeli jednak sama kula
    jest zamontowana na haku o średnicy mniejszej niż 3-4 cm to można ten
    hol na tym zwężeniu zamontować.

  • 6. Data: 2011-05-30 14:16:20
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Na oczka wchodzi, na samą kulę od haka już nie, jeżeli jednak sama kula
    > jest zamontowana na haku o średnicy mniejszej niż 3-4 cm to można ten hol

    albo przerobić jedną strone na dyszel od przyczepki

    Jacek

  • 7. Data: 2011-05-30 19:16:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Przejrzałem archiwum - i wiedzy brak.
    >
    > Czy ktoś z grypowiczów może polecić jakiś konkretny model ?
    >
    > Najlepszejsza opcja, to taki co ogarnie hak jak i ogarnie zwykłe "oczko"
    > do holowania.

    BMW ma coś takiego, składa sie na pół i wtedy ma to ok 1m długości.
    OIDP kosztuje kolo 350zł brutto

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2011-05-30 20:19:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > BMW ma coś takiego, składa sie na pół i wtedy ma to ok 1m długości.
    > OIDP kosztuje kolo 350zł brutto

    o plus minus wygląda to tak http://cita.pl/pic/hol.JPG przynajmniej w
    katalogu

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2011-05-30 20:22:34
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

> [...]
    > (który pewnie będzie najczęściej holowany).
    >
    > Holowanie osoby "bez doświadczenia" na lince - a sztywny hol - wrażenia

    Ja zrobilem tak:
    Kupilem 3m rury 1.5-2" (nie pamiatam) na jednym koncu osadzilem zaczep
    do haka, na drugim oczko z drutu fi 10.
    Do holownika podczepia sie na hak, do holowanego spetuje linka do tygo
    co on tam ma. Tanie i funkcjonalne.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 10. Data: 2011-05-30 23:41:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 01:56:11 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Czy ktoś z grypowiczów może polecić jakiś konkretny model ?

    Tak - robioni samodzielni.

    > Najlepszejsza opcja, to taki co ogarnie hak jak i ogarnie zwykłe
    > "oczko" do holowania.

    No właśnie - głowicę do haka trza kupić, do niej drobić kawałek z uchem, a
    druga część z dwoma oczkami.

    --