    From: "Ted" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: VisualStudio C# - Okienko Logowania do bazy SQL...
    Date: Sun, 6 Dec 2009 20:57:13 +0100

    Zaraz mnie trafi !
    Napewno to temat z podstawóki....

    Uruchamiajac projekt startuje mi forma frmStart - a w nim definicja obiektu
    klasy cnn,
    która bede przekazywal (po uzyskaniu polaczenia z baza danych) do kolejnych
    form jako
    podstawe pracy tych form z MSSQL
    ***
    public partial class frmStart : Form
    {
    protected SqlConnection cnn = new SqlConnection();

    public frmStart()
    {
    InitializeComponent();

    //Tutaj wywoluje okienko logowania, które ma mi ustawic cnn
    frmServerConnect frmServerConnect_ = new frmServerConnect(ref
    cnn);
    frmServerConnect_.ShowDialog();
    Powyzszy poczatek kodu glównej formy przekazuje nowy obiekt cnn jako
    referencje
    do formularza okienka logowania (frmServerConnect)

    Niestety w okienku logowania adres obiektu nie jest przekazany do
    tamtejszego tez lokalnego obiektu cnn
    A musi tak byc aby móc operowac na cnn poza konstruktorem klasy.
    public partial class frmServerConnect : Form
    {
    protected SqlConnection cnn;

    public frmServerConnect(ref SqlConnection cnn)
    {
    InitializeComponent();

    this.cnn = cnn;
    this.Text = "Logowanie";
    }
    Co ciekawe robilem próby zmieniajac obiekt SqlConnection na StringBuilder i
    robilem
    próby "tekstowe" jest to samo.
    Zmiany sa wykonywane jesli operuje na cnn bezposrednio w metodzie
    konstruktora okienka logowania.
    Mam wrazenie, ze polecenie w okienku logowania nie dziala (nie przekazuje
    adresu do lokalnego obiektutylko robi kopie)
    this.cnn = cnn;

    Prosze o jakiekolwiek opinie.
    Dziekuje z góry.
    Ted.