  • 491. Data: 2010-09-30 09:36:09
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Chciałbym zauważyć, ze w naszym pięknym kraju dozwolona prędkość

    Nie zaczynaj z kapeluszniczym pierdzieleniem, bo jedynym skutkiem tego może
    być trafienie do kf-a.
    Z kapeluszami nie mam zwyczaju dyskutować.

    > A jak wygląda "normalna eksploatacja"?

    Tak, że kiedy droga w danym miejscu pozwala to naciskasz gaz, a kiedy nie
    pozwala to hamulec.

    > Jazda z prędkością pozostałych uczestników ruchu jest blokowaniem drogi?

    Ze Śląska może jesteś?
    Bo nigdy inny nie jeździ z takimi prędkościami.

    > No sorry, ja wiem lepiej, ile moje auto spala :).

    Wierzę.
    Ale nic mnie to nie obchodzi.
    Ty nie jeździsz samochodem, więc Twoje spalanie nie ma znaczenia.

  • 492. Data: 2010-09-30 09:36:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Obie metody wymagają działań prawodawców. Może lepiej jednak wybrać tę,
    > która naprawia problem,

    Niech wybierają, byle wybrali cokolwiek, a nie zostawili tak jak jest.

  • 493. Data: 2010-09-30 09:38:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości
    > [..]

    > Nie stać.

    Stać.
    Albo na nowe, albo kilkuletnie.

    >Jakby było stać to w większości przypadków kupowali nowe. I nie chodzi o
    >kupowanie aut bardziej "nobilitowanych", jak to określiłeś, a bardziej
    >dopasowanych do ich potrzeb (większe, bardziej komfortowe,
    >bezpieczniejsze).

    Jak ktoś nie odróżnia potrzeb od chciejstwa i marzeń, to mu potem takie coś
    wychodzi.
    W taki sposób można wszystko uzasadnić, dopóki każdego nie będzie stać na
    Ferrari.

  • 494. Data: 2010-09-30 09:55:24
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 09:36:09 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]

    Odpowiadając w tym samym tonie mógłbym powiedzieć: "Ty nie jeździsz, tylko
    zapierdalasz".

    > Nie zaczynaj z kapeluszniczym pierdzieleniem, bo jedynym skutkiem tego może
    > być trafienie do kf-a.

    "LALALALA, nie słyszę cię".
    Chciałbym zauważyć, że dozwolona prędkość 90km/h (lub bardzo zbliżona) na
    jednojezdniowej drodze obowiązuje także w większości cywilizowanych krajów.

    Chciałbym także zauważyć, że nie bez powodu eksploatacja większości
    samochodów jest najbardziej ekonomiczna i wydajna właśnie w takich
    prędkościach. Ciekawe, dlaczego producenci akurat w taki sposób dostrajają
    parametry silnika i przełożeń?

    > Z kapeluszami nie mam zwyczaju dyskutować.

    Mniej-więcej w co drugim wątku, w którym się wypowiadasz, masz zwyczaj
    informować dyskutantów, że nie masz zwyczaju z nimi dyskutować. To nudne
    jest.

    > Tak, że kiedy droga w danym miejscu pozwala to naciskasz gaz, a kiedy nie
    > pozwala to hamulec.

    Przecież to pierdolca można od takiej jazdy dostać.

    > Ze Śląska może jesteś?
    > Bo nigdy inny nie jeździ z takimi prędkościami.

    Jechałeś ty kiedyś zwykłą, jednojezdniową, gęsto uczęszczaną drogą?
    Widziałeś kiedyś ciężarówkę?

    > Wierzę. Ale nic mnie to nie obchodzi.

    Zawsze możesz nie czytać.

    --
    Yakhub

  • 495. Data: 2010-09-30 10:09:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Odpowiadając w tym samym tonie mógłbym powiedzieć: "Ty nie jeździsz, tylko
    > zapierdalasz".

    Nic z tych rzeczy, od tych co zapierdalają dzieli mnie przepaść.

    > Chciałbym zauważyć, że dozwolona prędkość 90km/h (lub bardzo zbliżona) na
    > jednojezdniowej drodze obowiązuje także w większości cywilizowanych
    > krajów.

    Które to kraje mają sieć dróg krajowych i autostrad nie wymuszającą jazdy po
    jednojezdniowych drogach o standardzie gminnej.

    > Mniej-więcej w co drugim wątku, w którym się wypowiadasz, masz zwyczaj
    > informować dyskutantów, że nie masz zwyczaju z nimi dyskutować. To nudne
    > jest.

    Nie dyskutantów - tylko kapeluszy.
    Owszem - to jest nudne, zamknęlibyście pyski w tym temacie jak ze mną
    rozmawiacie i nie byłoby powodu, żeby Wam o tym przypominać.

    > Przecież to pierdolca można od takiej jazdy dostać.

    Ale przynajmniej nie zaśniesz, jak wtedy gdy próbujesz jechać dobiegami
    przez 90% pokonywanej trasy.

    > Jechałeś ty kiedyś zwykłą, jednojezdniową, gęsto uczęszczaną drogą?
    > Widziałeś kiedyś ciężarówkę?

    Oczywiście.
    Najczęściej krótko, bo staram się ją wyprzedzić tak szybko jak to możliwe.

    > Zawsze możesz nie czytać.

    Albo olać kapelusznicze wynurzenia, względnie przełożyć je na normalny stan,
    co właśnie czynię.

  • 496. Data: 2010-09-30 10:36:52
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 10:09:58 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nic z tych rzeczy, od tych co zapierdalają dzieli mnie przepaść.

    Odpowiadając w tym samym tonie: od tych, co się wloką dzieli mnie...

    > Które to kraje mają sieć dróg krajowych i autostrad nie wymuszającą jazdy po
    > jednojezdniowych drogach o standardzie gminnej.

    Brak dróg jest i ich standard jest zupełnie innym tematem.

    Faktem jest, że znaczna część dróg w naszym pięknym kraju to drogi
    jednojezdniowe, mające standard (i - niesamowite - często status!) drogi
    gminnej. I na takiej drodze ograniczenie do 90 jest logiczne i sensowne.

    Jak wyjadę na autostradę, to i owszem, lubię sobie trochę przycisnąć. Ale
    "jazda na trasie" w Polsce oznacza właśnie przez większą część podróży
    właśnie jazdę po jednojezdniowej, wąskiej drodze, z gęsto jadącymi po niej
    ciężarówkami w obie strony.

    > Nie dyskutantów - tylko kapeluszy.
    > Owszem - to jest nudne, zamknęlibyście pyski w tym temacie jak ze mną
    > rozmawiacie i nie byłoby powodu, żeby Wam o tym przypominać.

    Do tej pory, być może głupio, ale starałem się z tobą dyskutować w sposób
    kulturalny i zachowujący pewien poziom. W większości przypadków nawet
    pisałem "Ty" z wielkiej litery. Aż do tego pyska.
    Wiesz co - spierdalaj głupi chuju.

    --
    Yakhub, który właśnie po raz pierwszy w swojej bytności w Usenecie wrzuca
    kogoś do plonkownicy publicznie. Głupio mi trochę przez taką demonstrację,

  • 497. Data: 2010-09-30 10:44:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Odpowiadając w tym samym tonie: od tych, co się wloką dzieli mnie...

    Nic Cię nie dzieli.

    > Brak dróg jest i ich standard jest zupełnie innym tematem.

    Nie - to jest ten sam temat.
    Celem jazdy jest przemieszczanie się i to sprawne, a nie fanatyczne
    przestrzeganie limitów.
    Jeśli jest wybór żeby jechać sprawnie i przestrzegać - nie ma sprawy.
    Jeśli nie ma - wygrywa sprawność przemieszczania się.

    > Faktem jest, że znaczna część dróg w naszym pięknym kraju to drogi
    > jednojezdniowe, mające standard (i - niesamowite - często status!) drogi
    > gminnej. I na takiej drodze ograniczenie do 90 jest logiczne i sensowne.

    Nie jest, jeśli to drogi krajowe.
    Nie do mnei pretensje że ktoś każe tranzyt odbywać drogami o takim
    standardzie. bo wcześniej ukradł kasę za którą miały być wybudowane normalne
    drogi, więc teraz chce ukraść jeszcze raz, poprzez limity.

    > Do tej pory, być może głupio, ale starałem się z tobą dyskutować w sposób
    > kulturalny

    I trzeba było przy tym pozostać, zamiast zaczynać z chamskim
    kapelusznictwem.
    Ale widać długo nie potraficie się powstrzymać, więc trzeba Wam odpowiedzieć
    pięknym za nadobne.

    >i zachowujący pewien poziom.

    A teraz wyszło szydło z worka.

    > Jestem głupim chujem i powinienem spierdalać.

    I to w podskokach.

  • 498. Data: 2010-09-30 11:11:17
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Yakhub"

> [...]
    > kulturalny i zachowujący pewien poziom. W większości przypadków nawet
    > pisałem "Ty" z wielkiej litery. Aż do tego pyska.

    I tak wykazaleś się anielską wręcz cierpliwością, jak po kilku jego
    postach mam ochotę sprać mu mordę, ale ta anonimowa łajza tchórzem
    podszyta podkuli jak zawsze ogonek - chyba zrobię tak, że będąc w
    Poznaniu będę tłukł każdego kierowcę Kijanki - moze w końcu trafię na
    tego czubka ;-)

  • 499. Data: 2010-09-30 11:56:29
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 28.09.2010 23:48, Cavallino pisze:

    > Nie nawijaj na inny temat.
    > Było źle - pogorszyło się = jest lepiej?

    Nie, nie jest lepiej. Ale wciaz EKONOMICZNIE lepiej niz w Polsce.

    > Jakoś ludzie w Polsce domy kupują i niekoniecznie każdy musi pracować
    > przez całe życie za 1,5 tys.

    W Irlandii jakos tez ludzie domy kupuja... co nie zmienia faktu, ze ci
    moim przykladowi Polacy jesli beda chcieli to kupia go duzo latwiej w
    Ire niz w Pl.

    > I długo tak ma zamiar?

    Akurat ci, o ktorych mowie to pewnie do konca zycia.

    > Jak ktoś się całe życie nic nie nauczył i kelnerowanie/bycie kierowcą to
    > jedyne co może robić, to się nie dziwię, że mu źle jest.

    Wlacz myslenie - im wlasnie jest dobrze. Wynajmuja ladny dom, jezdza na
    wczasy, maja oszczednosci.

    > Ale jak to Polak, to jeszcze trochę tam posiedzi i też mu będzie źle, bo
    > zarabia tylko tyle ile kierowca, a nie stać go na Mercedesa, a innych stać.

    Ale Ty masz kompleksy, co? :)

    > W dupach się poprzewracało, bo rok popracowali za 1500 zł i nie mogą
    > sobie wypas bryki z tej pensji kupić.

    Ja wiem, ze to grupa motoryzacyjna, ale postaraj sie uwierzyc, ze nie
    dla wszystkich samochod to dobro luksusowe. Akurat oni samochodu wogole
    nie maja, bo wola raz na jakis czas wynajac, zeby na wycieczke pojechac,
    a do sklepu i pracy maja rzut beretem.

    A tacy Polacy co musza sie autem na emigracji pochwalic sa juz w
    mniejszosci - glownie prostaki (nie mylic z ludzmi prostymi), do
    ktrorych wstyd sie przyznac, ze sa Polakami i tacy wlasnie zyli po 5-10
    w jednym domu. Jak sie zastanowie to znam aktualnie tylko jedna taka
    pare ...

    > Pożyjemy zobaczymy, komu będzie lepiej za 50 lat.
    > Tylko niech wtedy nie wraca do Polski żyć i leczyć się na koszt
    > polskiego podatnika.

    Za 50 lat to on bedzie miec emeryture pozwalajaca godnie zyc.

    Pees dla normalnych czytaczy - nie ma miejsca na swiecie bez wad, ale sa
    miejsca, gdzie za podobna energie wlozona w prace mozna zyc i utrzymywac
    rodzine duzo latwiej. I NIESTETY nie jest to Polska. Dziwi to o tyle, ze
    jak znam Irlandczykow i Wlochow to Polacy sa duzo bardziej pracowici i
    solidni. To tak, zeby nie wyszlo, ze dla mnie Polska jest be a Irlandia
    cacy ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 500. Data: 2010-09-30 12:00:56
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 29.09.2010 10:38, kamil pisze:

    > Cavallino znow za duzo sie naczytal o polakach na zmywaku, ktorych od
    > lat juz nie widzialem. Wiekszosc znajomych pracuje w swoich zawodach
    > albo pokonczyli tutaj studia tak jak ja i smieja sie z Cavallinowych
    > urojen po prostu.

    Dokladnie. Jest coraz mniej emigrantow, ktorzy robia "byle co".
    Powiedzmy dla scislosci, ze nawet jesli jedno z pary robi "byle co" to
    drugie pracuje w zawodzie ;)

    > Mam kolege - hydraulika. Sam utrzymuje 3-osobowa rodzine z jednoosobowej
    > dzialalnosci, splaca dom pod miastem i jakos o powrocie do Polski nie
    > chce nawet myslec.

    Mnie tylko martwia przyklady, kiedy czlowiek po studiach pracuje w
    magazynie i tez nie ma zamiaru wracac, bo wie, ze tutaj wyksztalci swoje
    dzieci a w Polsce pracujac w zawodzie bedzie miec z tym problem.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com