  • 1. Data: 2010-09-28 11:33:32
    Temat: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Eksperci oceniają szansę na zmianę tego stanu rzeczy na 50 lat.
    Koszmar jakiś.
    Przecież sytuacja się pogorszyła drastycznie przez ostatnie kilka lat.

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8433599,Polska_p
    otrzebuje_pol_wieku__by_wymienic_stare_auta.html

  • 2. Data: 2010-09-28 11:40:35
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-28 11:33, Cavallino pisze:
    > Eksperci oceniają szansę na zmianę tego stanu rzeczy na 50 lat.
    > Koszmar jakiś.
    > Przecież sytuacja się pogorszyła drastycznie przez ostatnie kilka lat.

    polacy to biedny naród i nic się w tej kwestii nie zmienia. Poza tym nie
    każdy kupuje co chwile nowe auto bo wbrew pozorom to nie ma nic
    wspólnego z ekologią. Poza tym nie dziwie się, że ludzie przywiązują się
    do starszych aut, po prostu są mniej skomplikowane w naprawie, wszędzie
    da się je naprawić a części są tanie. Nowe badziewia wcale nie są
    bezawaryjne.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-09-28 11:46:19
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 11:33:32 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8433599,Polska_p
    otrzebuje_pol_wieku__by_wymienic_stare_auta.html

    Też cieszymy się, że masz kię w lizingu i możesz patrzeć z góry na frajerów
    jeżdżących 12-letnimi złomami.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2010-09-28 11:51:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > 10 letnie wozy w 2010 roku oznaczają, że są to auta z 2000 roku.
    > Większość z nich ma blachę ocynkowaną

    Niestety - przez to wolniej się biodegradują.

    > i ładny lakier.

    Fakt - jak ktoś nie myśli, to jest to główne kryterium oceny wartości auta.
    ROTFL !!!!!

  • 5. Data: 2010-09-28 11:55:38
    Temat: Odp: W Polsce królują złomy
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Eksperci oceniają szansę na zmianę tego stanu rzeczy na 50 lat.
    > Koszmar jakiś.
    No tak.
    Najlepiej zmusić biednego obywatela, aby zapłacił karę za to, że nie stać go
    na nowy wóz
    i zmusić do kupna kredytu na nowy samochód, za który zapłaci oddając
    połowę ze swoich pięcioletnich zarobków.
    Po czy jak już spłaci po pięciu latach, to znowu trzeba go zmusić podatkiem
    od starego wozu do płacenia jeszcze więcej.

    To jaki ktoś kupuje samochód to jest jego ocena i wybór.

    Bardziej bym wolał, aby przeglądy były tańsze i bardziej restrykcyjne.
    Wtedy mniej by było faktycznych "złomów" na ulicach.

    10 letnie wozy w 2010 roku oznaczają, że są to auta z 2000 roku.
    Większość z nich ma blachę ocynkowaną i ładny lakier.

    Trochę rozsądku i trzeźwego myślenia się przyda.
    S.

  • 6. Data: 2010-09-28 11:58:02
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Też cieszymy się, że masz kię w lizingu i możesz patrzeć z góry na
    frajerów
    > jeżdżących 12-letnimi złomami.

    :-)
    A ja się tyle napisałem.
    Dzięki.
    Krótko i na temat, choć niezbyt miło.
    S.

  • 7. Data: 2010-09-28 12:05:48
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Trochę rozsądku i trzeźwego myślenia się przyda.

    W "rozmowie" z Koniem vel Cavallino przyda się nerwosol :-)
    Albo dobre zioło. Kia Cee'd jest na topie i w zasadzie wszystko co starsze
    niż 4-5 lat to już złom. No chyba ze Kia będzie miała 4-5 lat to wtedy będą
    złomami autka 7-8 letnie

  • 8. Data: 2010-09-28 12:06:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-28 11:51, Cavallino pisze:

    > Niestety - przez to wolniej się biodegradują.

    > Fakt - jak ktoś nie myśli, to jest to główne kryterium oceny wartości auta.
    > ROTFL !!!!!

    Tacy jak Ty, są zepsuci przez komunizm. Tyle powiem.
    Zakazami nic się nie osiągnie, dopóki stosunek cen nowych aut do
    zarobków się nie zmieni. Póki co, przeciętny Polak, by kupić w salonie
    to samo co np. Anglik, musi na to pracować 3 razy dłużej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2010-09-28 12:17:26
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 28 Sep 2010 11:33:32 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Eksperci oceniają szansę na zmianę tego stanu rzeczy na 50 lat.

    Ciekawe, że ci sami eksperci nigdzie nie zająknęli się, że tak
    bogate państwa jak Dania czy Norwegia mają ten sam ,,problem'',
    a średni wiek samochodu jest u nich o wiele większy niż u nas.

    r.

  • 10. Data: 2010-09-28 12:20:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i7sen4$r6s$1@news.dialog.net.pl...

    > Tacy jak Ty, są zepsuci przez komunizm. Tyle powiem.

    To znaczy jacy?

    > Zakazami nic się nie osiągnie,

    A gdzieś Ty widział że coś o zakazach pisałem?