  • 1. Data: 2013-01-08 01:37:22
    Temat: W koncu...
    Od: Keek <k...@w...com>

    Czesc.

    Chcialem poinformowac niedobitki kolezenstwa, ze w koncu po wielu latach
    uporczywego trzymania sie techniki analogowej, uleglem czarowi
    nowoczesnej fotografii. Nie powiem jaki aparat cyfrowy kupilem, bo nie
    chce wzbudzac niepotrzebnych klotni, ale swiece przykladem, ze kazdy
    kiedys peka :D

    Zdrowka i wszystkiego najlepszego w 2013 roku, zycze.

    --
    K ______ http://robertkresa.com ______ http://rewers.blogspot.com

  • 2. Data: 2013-01-08 02:25:31
    Temat: Re: W koncu...
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, January 7, 2013 7:37:22 PM UTC-5, Keek wrote:
> [...]
    >
    > nowoczesnej fotografii. Nie powiem jaki aparat cyfrowy kupilem, bo nie
    >
    > chce wzbudzac niepotrzebnych klotni, ale swiece przykladem, ze kazdy

    Wiedzialem i pisalem o tym peawie 10 lat temu.
    Tylko kiepy zostaja na koncu.

    Slon

  • 3. Data: 2013-01-08 08:00:38
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > swiece przykladem, ze kazdy kiedys peka :D

    ...i w końcu naciskanie spustu migawki przestaje boleć ;-)

    Pozdr.

  • 4. Data: 2013-01-08 08:34:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-08 01:37, Keek pisze:
> [...]
    > nowoczesnej fotografii. Nie powiem jaki aparat cyfrowy kupilem, bo nie
    > chce wzbudzac niepotrzebnych klotni, ale swiece przykladem, ze kazdy

    No to do kompletu i z lekką nutą złośliwości napiszę: lubię to ;)
    PS. Dobrze, że nie napisałeś co to za aparat, bo przecież to wszystko jedno.

    > Zdrowka i wszystkiego najlepszego w 2013 roku, zycze.

    Wzajemnie!

    --
    pozdrawia Adam
    /a czego będziemy się bać w tym sezonie?/

  • 5. Data: 2013-01-08 14:54:52
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-08 01:37, Keek pisze:

    > nowoczesnej fotografii. Nie powiem jaki aparat cyfrowy kupilem, bo nie
    > chce wzbudzac niepotrzebnych klotni

    A koś się jeszcze o to kłóci? W 2013??? ;)

  • 6. Data: 2013-01-08 15:02:35
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości grup
    > A koś się jeszcze o to kłóci? W 2013??? ;)

    Pewnie na pl.rec.foto jeszcze się kłócą ;-)

  • 7. Data: 2013-01-08 15:06:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-08 15:02, quent pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości grup
    >
    > Pewnie na pl.rec.foto jeszcze się kłócą ;-)

    Ejże, raczej chodzi o dawne flejmy na tle "jaki aparat cyfrowy".

    No cóż, kolega widać niekłótliwy, więc odczekał parę latek aż nastroje opadną, i
    wtedy dopiero kupił ;)

  • 8. Data: 2013-01-08 15:09:26
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Ejże, raczej chodzi o dawne flejmy na tle "jaki aparat cyfrowy".

    A nie "cyfra vs analog", o co, być może, nadal się tam biją... ;)

  • 9. Data: 2013-01-08 15:14:25
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    > A nie "cyfra vs analog", o co, być może, nadal się tam biją... ;)

    Syfra. Mówi się syfra.

  • 10. Data: 2013-01-08 15:42:20
    Od: Keek <k...@w...com>

    In <50ebcbf2$0$26698$65785112@news.neostrada.pl> Janko Muzykant wrote:

    > No to do kompletu i z lekką nutą złośliwości napiszę: lubię to ;)
    > PS. Dobrze, że nie napisałeś co to za aparat, bo przecież to wszystko
    > jedno.

    Wiedzialem, ze bedziesz pierwszy, ktory kliknie w lajka :D
    Aparat nie wszystko jedno, ale to problem osobisty, wewnetrzny, wazny
    tylko dla fotografa a nie dla odbiorcow, wiec nie powinien byc
    dyskutowany publicznie.
    Mam nadzieje, ze nie bede zalowal swojego wyboru. Najbardziej sie boje,
    ze mi dyski padna i ze przestana baterie produkowac :D

    --
    K ______ http://robertkresa.com ______ http://rewers.blogspot.com