  • 1. Data: 2009-05-25 21:43:29
    Temat: W taką noc...
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    ... nawet Święty by nawinął.

    KJ Siła Słów
    DA GIXAR NOW!

    PS. Tak wiem, jak na mnie to wcześnie ;-)

  • 2. Data: 2009-05-25 21:51:22
    Temat: Re: W taką noc...
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 25 Maj, 23:43, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > ... nawet Święty by nawinął.
    >
    > KJ Siła Słów
    > DA GIXAR NOW!
    >
    > PS. Tak wiem, jak na mnie to wcześnie ;-)

    Piekna noc :-)
    Nie ma jak pokrzepiajacy post noca na tej grupie :)

    pozdr
    Mika
    z potforka

  • 3. Data: 2009-05-25 22:23:34
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 25 May 2009 14:51:22 -0700 (PDT)
    Mika wrote:

    > Piekna noc :-)
    > Nie ma jak pokrzepiajacy post noca na tej grupie :)

    Ale tak o suchym pysku będziemy siedzieć? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 4. Data: 2009-05-26 19:24:13
    Od: Arni <a...@N...spam>

    KJ Siła Słów pisze:
    > ... nawet Święty by nawinął.

    no dobra, ale chociaż do Chorwacji dojechałes?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-05-27 09:07:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Arni pisze:

    > no dobra, ale chociaż do Chorwacji dojechałes?

    z Chorwacji to ja tego maila wyslalem.

    KJ

  • 6. Data: 2009-05-27 12:38:53
    Od: Arni <a...@N...spam>