  • 1. Data: 2021-03-09 23:11:35
    Temat: W tv powiedzieli że samochody drożeją ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I to używane.
    I to te starsze ;-)

    Bo ludzie wolą swoim niż komunikacją
    Bo nie chcą się zadłużać i kupują za gotówkę dlatego starsze roczniki.
    Bo u Niemca nie kupują nowych i dojeżdżają te co mają

    Co to się wyprawia? ;-)

  • 2. Data: 2021-03-10 08:20:41
    Temat: Re: W tv powiedzieli że samochody drożeją ;-)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6047f297$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

> [...]
    > Bo nie chcą się zadłużać i kupują za gotówkę dlatego starsze
    > roczniki. Bo u Niemca nie kupują nowych i dojeżdżają te co mają

    a ja właśnie chciałem kupic dwa graty bez turbo. Złośliwośc losu ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 3. Data: 2021-03-10 08:39:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >I to używane.
    >I to te starsze ;-)

    >Bo ludzie wolą swoim niż komunikacją

    Reklama Toyoty tez na to stawia.
    Z drugiej strony - parkingi w miescie byly pustawe. Praca zdalna

    >Bo nie chcą się zadłużać i kupują za gotówkę dlatego starsze
    >roczniki.
    >Bo u Niemca nie kupują nowych i dojeżdżają te co mają
    >Co to się wyprawia? ;-)

    Kryzys panie. Taki jak 2008.

    Ale chyba wychodzimy, bo korki do miast wrocily.
    Jeszcze rok, wszystkich zaszczepimy, i stare diesle potanieja :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-03-12 14:02:06
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.03.2021 o 08:20, PiteR pisze:
    > in <news:6047f297$0$516$65785112@news.neostrada.pl>

    > a ja właśnie chciałem kupic dwa graty bez turbo. Złośliwośc losu ;)

    Seicento?

  • 5. Data: 2021-03-12 17:17:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Czy to by znaczyło że Cinquecento nie jest Ci znane?