  • 1. Data: 2010-06-09 09:07:27
    Temat: [WAW] Dzien Dziecka - Laski 2010 - przypomnienie
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)
    Przypominajaco, bo to juz w najblizsza sobote :)

    W tym roku wyjazd do dzieci z Osrodka dla osob z wadami wzroku w
    Laskach z okazji Dnia Dziecka odbedzie sie w sobote 12 czerwca.
    Na miejscu jestesmy umowieni na 14.00.
    Spotykamy sie tradycyjnie na stacji ORLEN przy skrzyzowaniu
    Gorczewskiej i Lazurowej w Warszawie o 13.00. Tu czas na zatankowanie
    i krotka odprawa.
    O 13.30 wyjazd ze stacji.

    Na miejscu dzieci poogladaja sobie motocykle (to pewnie nie bedzie
    dlugo trwalo, bo juz mniej wiecej sa zaznajomione), a potem planujemy
    wozenie po zamknietym terenie Osrodka. Na koniec prawdopodobnie
    bedzie
    tez krotkie spotkanko z wychowawcami.

    Jak zwykle planuje zakupic jakies male conieco dla brzdacow. Jak ktos
    zechce ulzyc mojej kieszeni, to na miejscu spotkania bedzie
    dobrowolna
    zrzutka.
    Warto zarezerwowac sobie czas do ok.16-17-tej.

    Zapraszam - gwarantowane niepowtarzalne wrazenia :)
    Bede wdzieczny za wczesniejszy kontakt na priv od osob, ktore sie
    wybieraja.

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 2. Data: 2010-06-14 12:48:10
    Temat: Re: [WAW] Dzien Dziecka - Laski 2010 - przypomnienie
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    zuzka600f pisze:
    > Przypominajaco, bo to juz w najblizsza sobote :)

    dajcie no jakieś foty, bo mi żona nie uwierzy, że tam w ogóle byłem.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-06-14 12:54:59
    Od: n...@s...com

    On Mon, 14 Jun 2010 14:48:10 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >dajcie no jakieś foty, bo mi żona nie uwierzy, że tam w ogóle byłem.

    kupzese 'fotoszop, triki, fotomontaze i kolaze w pol godziny' i sam
    sie wkleisz.

    pozdr
    newrom de pomocny
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-06-14 13:00:00
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > kupzese 'fotoszop, triki, fotomontaze i kolaze w pol godziny' i sam
    > sie wkleisz.

    a Ty wiesz ile to kosztuje? a paparazzich to tam było z dziesięcioro. ja
    leniwy jestem.

  • 5. Data: 2010-06-14 15:42:18
    Od: n...@s...com

    On Mon, 14 Jun 2010 15:00:00 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >a Ty wiesz ile to kosztuje?

    czego sie nie robi dla zony!

    >a paparazzich to tam było z dziesięcioro. ja leniwy jestem.

    ale paparazi robiom zdjecia, a nie fotomontaze.
    no!

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2010-06-14 20:09:18
    Od: Olek Kwaśniewski <o...@b...com>

    gildor pisze:

    > a Ty wiesz ile to kosztuje? a paparazzich to tam było z dziesięcioro. ja
    > leniwy jestem.

    OK, miałem kilka Twoich fotek z imprez na których byłeś naprawdę,
    wstawiłem Cię do kilku tutaj ;)
    http://gallery.olek.waw.pl/2010/laski/

    --
    Olek

  • 7. Data: 2010-06-15 06:09:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Olek Kwaśniewski pisze:

    > OK, miałem kilka Twoich fotek z imprez na których byłeś naprawdę,
    > wstawiłem Cię do kilku tutaj ;)
    > http://gallery.olek.waw.pl/2010/laski/

    przesz Twoje widziałem.

  • 8. Data: 2010-06-15 06:10:48
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > czego sie nie robi dla zony!

    no czego?

    > ale paparazi robiom zdjecia, a nie fotomontaze.
    > no!

    aha

  • 9. Data: 2010-06-21 10:00:01
    Temat: Re: Dzien Dziecka - Laski 2010 - przypomnienie
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)
    Niniejszym, z opoznieniem, chcialem serdelecznie podziekowac tym, co
    sie jednak wybrali, zeby zrobic dzieciakom przyjemnosc :)
    Bylo naprawde milo :)
    Oprocz nas na miejscu byli jeszcze dwaj motocyklisci, ktorzy dopiero
    teraz sie ujawnili, chociaz byli bliziutko, bo pracuja od lat w
    Osrodku :)

    Jeszcze raz dzieki, ze przyjechaliscie i mam nadzieje, ze za rok znowu
    bedziecie :)

    Gildor, mam dla Ciebie zle wiesci - nie mam Ciebie na fotkach, ale
    mozemy sprobowac wkleic Twoja gembe na szyje Bobmaxa :) Bardzo ladna
    fota :) Co Ty na to? ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 10. Data: 2010-06-21 10:53:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    zuzka600f pisze:
    > Gildor, mam dla Ciebie zle wiesci - nie mam Ciebie na fotkach, ale
    > mozemy sprobowac wkleic Twoja gembe na szyje Bobmaxa :) Bardzo ladna
    > fota :) Co Ty na to? ;)

    dajesz :)