  • 1. Data: 2010-06-09 13:16:03
    Temat: ile czasu sie zwraca policyjne bmw ?
    Od: Arni <n...@s...org>

    http://www.tvn24.pl/0,1659938,0,1,na-jednym-kole-wyp
    rzedzal-auta-16-punktow,wiadomosc.html

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

  • 2. Data: 2010-06-09 13:21:53
    Temat: Re: ile czasu sie zwraca policyjne bmw ?
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 9 czerwiec (środa), gdy o godzinie 15:16 *Arni* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    ale w jakim kontekście to pytanie?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-06-09 15:20:09

  • 3. Data: 2010-06-09 13:23:39
    Od: Arni <n...@s...org>

    Heraklit pisze:
    > Był 9 czerwiec (środa), gdy o godzinie 15:16 *Arni* w pocie czoła
    > naskrobał(a):
    >

    > ale w jakim kontekście to pytanie?

    w kontekscie tego zlapanego jest podane, ile zebrało BMW przez kilka
    tygodni. Bardzo dobre uzasadnienie zeby pojawiły sie nastepne, są tak
    samo dochodowe jak fotoradary.

  • 4. Data: 2010-06-09 13:25:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-09, Arni <n...@s...org> wrote:
    > http://www.tvn24.pl/0,1659938,0,1,na-jednym-kole-wyp
    rzedzal-auta-16-punktow,wiadomosc.html

    Ciekawe co to jest ten scigacz BMW.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-06-09 13:43:01
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-09 15:25, AZ pisze:
    rzedzal-auta-16-punktow,wiadomosc.html

    > Ciekawe co to jest ten scigacz BMW.

    No pewnie to :)
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_C1

  • 6. Data: 2010-06-09 13:58:41
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Miecio wrote:

    > No pewnie to :)
    > http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_C1

    Policyjne BMW to może być tylko to:
    http://imgur.com/ZGq5f.jpg

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 7. Data: 2010-06-09 14:27:01
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Cze, 15:25, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 2010-06-09, Arni <n...@s...org>
    wrote:>http://www.tvn24.pl/0,1659938,0,1,na-jednym-k
    ole-wyprzedzal-auta-16-p...

    > Ciekawe co to jest ten scigacz BMW.

    Mnie ciekawi to, kiedy te chądy dorobia sie takiej samej slawy jak
    biemdablju wsrod samochodow ;)

    Ciekawe tez to, czy te samochody na 1 kole wyprzedzal kanionem...
    --
    amos
    hornet

  • 8. Data: 2010-06-09 14:52:29
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Arni pisze:
    > http://www.tvn24.pl/0,1659938,0,1,na-jednym-kole-wyp
    rzedzal-auta-16-punktow,wiadomosc.html

    Mogloby szybciej ale wg mnie w policjantach na tych moto wcale nie ma
    wielkiego ducha poscigu.
    No ale jak sie ktos pcha w obiektyw w tak spektakularny sposob to
    przeciez nie moga udac ze nie widzieli.

    Takie czasy, ze trza patrzec w lusterko w miescie duzo wiecej niz kiedys.

    KJ

  • 9. Data: 2010-06-09 15:10:52
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 9 Cze, 16:52, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Takie  czasy, ze trza patrzec w lusterko w miescie duzo wiecej niz kiedys.

    A taka nalepkie "Patrz w lusterka. Motocykle sa wszedzie" widzial? ;D

    O umiejetnosciach naszych mundurowych chyba juz Tobie pisac nie
    musze? ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 10. Data: 2010-06-09 15:16:48
    Od: duddits <d...@N...pl>

    rzedzal-auta-16-punktow,wiadomosc.html

    > Ciekawe co to jest ten scigacz BMW.

    Pewnie taki (jak mają w Warszawie):
    http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/Pol
    icjant_na_motocyklu_funkcjonariusz_czy_motocyklista_
    pasjonat/bmw_policja_motocykl_tajny.jpg.html

    --
    duddits