  • 1. Data: 2011-03-04 18:28:29
    Temat: Walki bokserskie - jaka platforma?
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Witajcie,

    Chcę zrobiź teściowi prezent w postaci pakietu kanałów, na których są
    walki bokserskie - jest ich fanem. Teściowie nie mają wielkich potrzeb
    telewizyjnych - poza TVP1, TVP2 i Polsatem oglądają niewiele.

    Czy ktoś się orientuje, jaka platforma cyfrowa ( brak kablówki )
    oferuje po przystępnej cenie kanały z boksem? I jakie to są kanały?

    Dodam, że teściowie mają dekoder CP ( pozostał po starej promocji,
    obecnie aktywny tylko na FTA ).

    Michał

  • 2. Data: 2011-03-05 09:31:38
    Temat: Re: Walki bokserskie - jaka platforma?
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-03-04 19:28, michalp pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś się orientuje, jaka platforma cyfrowa ( brak kablówki )
    > oferuje po przystępnej cenie kanały z boksem? I jakie to są kanały?

    Tematem nie jestem specjalnie zainteresowany, ale nikt się nie odzywa
    więc powiem, że najczęściej trafiam na to na sportowych kanałach
    polsatu, dalej orange sport, eurosport itd. Trafia się też oczywiście na
    canal+ i nsport. Cyfrowy polsat powinien się nadać.