  • 1. Data: 2010-04-09 09:31:04
    Temat: "Walki powietrzne" - kanały : PLANETE / HISTORY
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Może ktoś nagrywał programy z serii "Walki powietrzne"
    na kanałach PLANETE lub HISTORY i zechciałby się nimi podzielić ?

    Może wszystkie odcinki zostały gdzieś wydane na DVD
    i są do kupienia w sieci czy jakimś MPIKu ?

    Ktoś coś podpowie w temacie ?

    W mojej ocenie to jeden z wartościowszszych/najciekawszych
    programów opisujących fakty z II Wojny Światowej / Korei / Wietnamu
    Bliskiego Wschodu, do tego niesamowita grafika i klimat
    opowieści pilotów uczestników wydarzeń i ekspertów.
    Niedługo nie bedzie już z pewnością wielu świadków/uczestników
    tych zdarzeń...

    Kiedy mogę oglądam większość odcinków i jestem pod wrażeniem.

    Z góry dzięki

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2010-04-09 12:29:26
    Temat: Re: "Walki powietrzne" - kanały : PLANETE / HISTORY
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Artur Dębski pisze:

    > W mojej ocenie to jeden z wartościowszych/najciekawszych
    > programów opisujących fakty z II Wojny Światowej / Korei / Wietnamu
    > Bliskiego Wschodu...

    niestety, nie nagrywam i niektóre odcinki też mi uciekają,
    ale również mam dobre zdanie o tym serialu. Grafika i animacja
    są tu dobrze zastosowane: uzupełniają filmy dokumentalne,
    które z oczywistych względów nie mogą oddać tego, co działo
    się podczas konkretnej akcji/walki.

    --
    Bogdan

  • 3. Data: 2010-04-09 16:57:47
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-04-09 11:31, Artur Dębski napisal (a):
    > Może ktoś nagrywał programy z serii "Walki powietrzne"
    > na kanałach PLANETE lub HISTORY i zechciałby się nimi podzielić ?

    W sieci emule/edonkey trochę tego jest (trzy serie).