  • 1. Data: 2011-10-26 16:23:42
    Temat: Wawa - oddam dwie opony 120/70
    Od: AZ <a...@g...com>

    Robie porzadki w garazu i mam do oddania dwie opony z ktorych druty
    jeszcze nie wylaza. Ja na nich nie bede jezdzil a moze komus sie
    przydadza "na chwile".

    - Metzeler ME1, DOT 218
    - Michelin Pilot Power, DOT 0905

    Do odebrania na Bialolece, ew. moge podrzucic gdzies do Marek, na Pragie
    albo Centrum (okolice Ronda ONZ). Oferta wazna do piatku pozniej
    wyrzucam na smieci.

    https://picasaweb.google.com/102904931464550608965/O
    pony

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-10-26 16:26:51
    Temat: Re: Wawa - oddam dwie opony 120/70
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-26, AZ <a...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Do odebrania na Bialolece, ew. moge podrzucic gdzies do Marek, na Pragie
    > albo Centrum (okolice Ronda ONZ). Oferta wazna do piatku pozniej

    Zapomnialem. Kontakt na maila albo 606-474-818.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-10-27 06:24:38
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Robie porzadki w garazu i mam do oddania dwie opony z ktorych druty
    > jeszcze nie wylaza. Ja na nich nie bede jezdzil a moze komus sie
    > przydadza "na chwile".

    i po co ten lans?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'