  • Data: 2020-05-18 22:19:32
    Temat: Web development
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Trochę mało tu wątków tego typu.

    Chciałem zapytać szanowne grono, czy uprawiacie taką aktywność świadomie *bez* użycia
    popularnych frameworków. Pod pojęciem "świadomie" rozumiem, że wiecie o ich istnieniu
    a może nawet je znacie, ale pomimo tego podjęliście decyzję, żeby ich nie używać
    (może właśnie dlatego, że je znacie).

    Chciałbym to skonfrontować z ogólnym obrazem rynku, gdzie pojęcia "web development"
    oraz "framework do JSa" wydają się być powszechnie tożsame.

    Po stronie serwerowej też mógłbym zapytać, czy ktoś z Was praktykuje web development
    wykorzystując języki natywnie kompilowane, czyli np. C++ - tzn. nie jako dalszy w
    szeregu komponent back-endu, tylko jako wiodące (albo jedyne) rozwiązanie. Wiem o
    kilku takich serwisach i sam kiedyś taki zrobiłem, ale chciałbym wiedzieć, czy te
    koncepcje są jeszcze praktykowane.