    From: "R2" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Wiadomosci zostawiane za posrednictwem sieci? 7928
    Date: Fri, 13 Feb 2009 21:24:47 -0000

    Witam, mam pytanie, to juz nie pierwszy raz jak dostaje smsa od ery z
    jakiegos tam numeru w tresci którego jest napisane, ze ktos zostawil mi za
    ich posrednictwem wiadomosc... np jest podany poczatek tejze niby
    wiuadomosci , w zwiazku z tym mam pytanie czy to jakas sciema , po to , zeby
    ludzi naciagnac na kase( zeby poznac wiadomosc i nadawce trzeba wyslac smsa
    za 2,44) czy rzeczywisci ktos gdzies zostawil ta wiadomosc?
    NA zdrowy rozum to jesli ktos chcialby mi zostawic wiadomosc to by napisal
    do mnie prawda? Czy ktos mial cos takiego? Z góry dzieki za odpowiedz.