  • 71. Data: 2018-01-14 14:35:11
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-14 o 14:02, SERG pisze:

    > Od początku grudnia 2017 użytkuje Xiaomi Redmi Note 4 3GB/32GB. Wg mnie
    > w tym segmencie cenowym to najlepszy wybór o ile komuś nie zależy na
    > super aparacie. Aparat w dobrym oświetleniu radzi sobie dobrze natomiast
    > przy słabym świetle na tle konkurentów (Samsung) wypada kiepsko.
    > Natomiast nie jest to aż tak kiepsko, aby określić go mianem
    > nieużywalnego w słabym świetle.
    > Drugim mankamentem, który zauważyłem to w kilku miejscach system nie
    > jest do końca całkowicie spolszczony, zdarzają się pojedyncze angielskie
    > wyrazy (wersja: MIUI Global 9.0.3.0. z Ankiem 7.0). W codziennym
> [...]

    Xiaomi Redmi Note 4 ma 5,5 calowy ekran, rozdzielczość Full HD, wykonany
    w technologii IPS TFT LCD, natomiast całość napędza Snapdragon 625,
    stworzony w procesie litograficznym 14 nm. 13-megapikselowy aparat,
    f/2.0, autofokus, LED-owa lampa błyskowa. Dual-sim, 4G LTE, slot na
    drugą kartę SIM można też wykorzystać na umieszczenie karty microSD (do
    256 GB).

    Z opisu wynika. że albo druga karta SIM albo karta microSD.

    --
    animka