  • 1. Data: 2011-10-14 00:07:20
    Temat: Wybór monitora LCD
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Moglibyscie polecić jaki wybrać dobry monitor LCD?
    Rozmiar 23'' - 24''
    Rozdzielczość fullHD (1920x1080)
    Zastosowanie: Internet, filmy, gry
    Cena 800 - 900 zł

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 2. Data: 2011-10-14 08:18:58
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Mark wrote:

    > Moglibyscie polecić jaki wybrać dobry monitor LCD?
    > Rozmiar 23'' - 24''
    > Rozdzielczość fullHD (1920x1080)
    > Zastosowanie: Internet, filmy, gry
    > Cena 800 - 900 zł

    może Iiyama ProLite X2472HD-B1 24"?
    tu za 777 zł
    http://www.proline.pl/?p=IIY+LCD+X2472HD-B1
    i nie polecam go dlatego, że go osobiście posiadam,
    ale dlatego, że ma duże wzięcie.
    Coś musi być więc na rzeczy ;)

  • 3. Data: 2011-10-14 17:46:48
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Andrzej <a...@w...pl> w wiadomości news:4E97F072.1D3D1E08@wp.pl
    napisał(a):
> [...]
    > tu za 777 zł
    > http://www.proline.pl/?p=IIY+LCD+X2472HD-B1
    > i nie polecam go dlatego, że go osobiście posiadam,
    Hm, wygląd i parametry bardzo ładne. Pewnie dam się skusić i go kupię.
    Daję sobie czas do niedzieli na zastanowienie.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 4. Data: 2011-10-14 22:48:06
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > może Iiyama ProLite X2472HD-B1 24"?
    > tu za 777 zł
    > http://www.proline.pl/?p=IIY+LCD+X2472HD-B1
    > i nie polecam go dlatego, że go osobiście posiadam,
    > ale dlatego, że ma duże wzięcie.

    A co to za rodzaj matrycy "VA", którym wspominają w opisie parametrów?

    latet

  • 5. Data: 2011-10-15 00:29:49
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 15.10.2011 00:48, Latet pisze:
    > A co to za rodzaj matrycy "VA", którym wspominają w opisie parametrów?

    Matryca wielodomenowa, typ PVA. Konkretnie w tym modelu ekonomiczna
    odmiana o oznczeniu cPVA produkcji Samsunga. Oczywiście "parametry"
    podane linku to bujdy na resorach.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 6. Data: 2011-10-15 12:47:10
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Tom01 wrote:

    > Matryca wielodomenowa, typ PVA. Konkretnie w tym modelu ekonomiczna
    > odmiana o oznczeniu cPVA produkcji Samsunga. Oczywiście "parametry"
    > podane linku to bujdy na resorach.

    Mocne słowa, zapewne prawdziwe, ale w ustach kogoś kto oferuje monitory
    innej marki mogą brzmieć niewiarygodnie ;)

  • 7. Data: 2011-10-15 13:07:26
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 15.10.2011 14:47, Andrzej pisze:
    > Mocne słowa, zapewne prawdziwe, ale w ustach kogoś kto oferuje monitory
    > innej marki mogą brzmieć niewiarygodnie ;)

    Zdaję sobie z tego sprawę. Ale, cytując klasyka, nie nazywajmy szamba
    perfumerią. ;)

    Z ciekawostek branżowych, niedawno natrafiłem na coś takiego:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1772242935

    Zielonego pojęcia nie mam jakim trzeba być człowiekiem żeby skomponowac
    taką mieszaninę niestworzonych bredni i wciskać to niczego nie
    przeczuwającym ludziom.

  • 8. Data: 2011-10-15 13:13:56
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Do polecanego przeze mnie monitora Iiyama ProLite X2472HD-B1
    dodam, że posiadam też stare Eizo L768 i obiektywnie muszę
    stwierdzić, iż ten staruszek ma lepsze kolory.

  • 9. Data: 2011-10-15 13:54:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 15 Oct 2011 15:13:56 +0200, Andrzej napisał(a):

    > Do polecanego przeze mnie monitora Iiyama ProLite X2472HD-B1
    > dodam, że posiadam też stare Eizo L768 i obiektywnie muszę
    > stwierdzić, iż ten staruszek ma lepsze kolory.

    Masz w domu wyrób - wręcz można użyć metafory, że kadry profesorskiej
    doskonałej próby - i dziwisz się, że zrobiona już nalepszych trochę
    komponentach, ale jednak masówka, z nim przegrywa? :D

    [ Jeśli chcesz prowadzić fascynującą rozmowę z kobietą, to w zupełności ]
    [ wystarczy abyś od czasu do czasu kiwnął głową. (JoeMonster.org) ]

  • 10. Data: 2011-10-15 20:56:48
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk"

    > Masz w domu wyrób - wręcz można użyć metafory, że kadry profesorskiej
    > doskonałej próby - i dziwisz się, że zrobiona już nalepszych trochę
    > komponentach, ale jednak masówka, z nim przegrywa? :D

    A co powiecie o monitorze Dell U2412M?

    http://www.ceneo.pl/13337442?se=-wmoZ6gDahUqYSdhpO88
    6j_H4ZjbMHZt&gclid=CLC84c3J66sCFcKEDgodBSDmKg

    Przymierzam się żeby podmienić na niego swojego samsunga SM 2243 BW .

    --
    LP