  • 1. Data: 2012-08-18 22:56:28
    Temat: Wydech
    Od: Pioros <pioros89@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam

    Co poradzili byście za wydech marki Akrapović do KTM Duke 125 żeby miał
    fajny basowy dżwięk i nie wymagał żadnych przeróbek przy montażu.

  • 2. Data: 2012-08-19 09:16:23
    Temat: Re: Wydech
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-18 22:56, Pioros pisze:
    > Witam
    >

    > Co poradzili byście za wydech marki Akrapović do KTM Duke 125 żeby miał
    > fajny basowy dżwięk i nie wymagał żadnych przeróbek przy montażu.

    Polecam model Akrapović X-BassBurning Plus. Drogi, ale warty każdej
    złotówki!

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-08-19 11:05:34
    Od: Pioros <pioros89@_NOSPAM_wp.pl>

    ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻ napisal

    > Polecam model Akrapović X-BassBurning Plus. Drogi, ale warty każdej
    > złotówki!

    A gdzie mógłbym go znaleźć do kupna prosze o jakiś link albo jakąś
    podpowiedz.

  • 4. Data: 2012-08-19 12:41:13
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-19 11:05, Pioros pisze:
    > ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻ napisal

    > A gdzie mógłbym go znaleźć do kupna prosze o jakiś link albo jakąś
    > podpowiedz.

    Ja bym zadzwonił do dystrybutora na Polskę.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2012-08-19 18:34:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Pioros" <pioros89@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam
    >

    > Co poradzili byście za wydech marki Akrapović do KTM Duke 125 żeby miał
    > fajny basowy dżwięk i nie wymagał żadnych przeróbek przy montażu.

    tak na marginesie - nawet nie wiesz, ze nie chodziło o to, ze nie napisałeś
    układ wydechowy, a o to, ze napisałeś TŁUMNIK a nie TŁUMIK

    Nie ma takiego elementu jak TŁUMNIK.

    Teraz jaśniej?

    ps. tak jak nie ma czegoś takiego jak KARNISTER tylko KANISTER albo
    spadochron, a nie spadachron...

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143

  • 6. Data: 2012-08-19 21:13:17
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    (...)
    albo
    > spadochron, a nie spadachron...

    o.... stary jestem a "spadachrona" nie znałem :)

  • 7. Data: 2012-08-19 21:21:12
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-08-19 21:13, Jackare pisze:
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    > albo
    >>
    > o.... stary jestem a "spadachrona" nie znałem :)
    Kordła się nie obiła nigdy o uszy?
    Patrząc na Alleżtudrogo to chyba tłumnik i wachacz naprawdę istnieją...

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2012-08-20 16:11:13
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Patrząc na Alleżtudrogo to chyba tłumnik i wachacz naprawdę istnieją...

    Laptok.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 9. Data: 2012-08-20 16:28:52
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Pioros pisze:

    > Co poradzili byście za wydech marki Akrapović do KTM Duke 125 żeby miał
    > fajny basowy dżwięk i nie wymagał żadnych przeróbek przy montażu.

    Tutaj nie ma zbyt wielu posiadaczy Dukeów. Spróbuj na innym forum, np:

    http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/forum/130-k
    tm/

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2012-08-20 16:30:35
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-20 16:11, Adam Wysocki pisze:

    > Laptok.

    To jest akurat bardziej żargonowe/slangowe. Nie sądzę, by ktoś
    posługujący się tym wyrazem nie wiedział, że poprawnie jest laptop.

    --