  • 1. Data: 2012-08-18 18:20:12
    Temat: Tłumnik
    Od: Pioros <pioros89@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam

    Co poradzili byście za tłumnik marki Akrapović do KTM Duke 125 żeby miał
    fajny basowy dżwięk i nie wymagał żadnych przeróbek przy montażu.

  • 2. Data: 2012-08-18 20:12:50
    Temat: Re: T?umnik
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-08-18 18:20, Pioros pisze:
    > Witam
    >

    > Co poradzili byście za tłumnik marki Akrapović do KTM Duke 125 żeby miał
    > fajny basowy dżwięk i nie wymagał żadnych przeróbek przy montażu.
    >
    > --

    Co to jest tłumnik??

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2012-08-18 22:53:46
    Od: Pioros <pioros89@_NOSPAM_wp.pl>

    > Co to jest tłumnik??

    Kolego pomyliłem sie chodzi mi o cały wydech całą rurę wydechową.

  • 4. Data: 2012-08-19 00:35:04
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-18 20:12, Monster pisze:
    > Co to jest tłumnik??

    Tłum urzędników Najwyższej Izby Kontroli.

    Wszystko jak dzieciom, ech... :)

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2012-08-19 17:47:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-18, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Co to jest tłumnik??

    Taki kawal zelastwa do walenia w leb analfabetow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-08-19 21:20:53
    Temat: Re: Tłumnik
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Pioros" <pioros89@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam
    >

    > Co poradzili byście za tłumnik marki Akrapović do KTM Duke 125

    nie trza ci akrpovicia, som polskie tłumniki do kateemów Bass Boss Duke
    Napierdalator.
    Przy montażu nie są konieczne żadne przeróbki, tu fragment instrukcji
    montażu:

    "pentru punerea în aplicare a tobei de eşapament trebuie să lipire două
    cutii de câine şi conectaţi cu duza de evacuare a tub vidat"

  • 7. Data: 2012-08-20 16:08:58
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Taki kawal zelastwa do walenia w leb analfabetow.

    Tłumanów.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 8. Data: 2012-08-21 08:11:06
    Od: tompolex <t...@w...wiesz.to.usun.pl>

    W dniu 2012-08-19 21:20, Jackare pisze:
> [...]
    >
    > "pentru punerea în aplicare a tobei de eşapament trebuie să lipire două
    > cutii de câine şi conectaţi cu duza de evacuare a tub vidat"
    Ale to jest instrukcja do dużego turystyka .. do małego KTM'a wystarczy
    jedna puszka... ;)