  • 1. Data: 2015-02-23 21:00:53
    Temat: Wykresy giełdowe
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Witam,

    Sorry, jeśli to naiwne pytanie, ale jak się robi takie wykresy,
    jak ten: https://www.ingtfi.pl/fundusze-akcji/ing-akcji ?

    Ten typ wykresu z regulowaną skalą czasową widziałem już w tylu
    miejscach, że podejrzewam jakiś gotowiec.

    Z góry dziękuję.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 2. Data: 2015-02-23 22:30:01
    Temat: Re: Wykresy giełdowe
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 23 Feb 2015 21:00:53 +0100, Jan Stożek napisał(a):

> [...]
    >
    > Ten typ wykresu z regulowaną skalą czasową widziałem już w tylu
    > miejscach, że podejrzewam jakiś gotowiec.

    Używają tego:
    http://www.highcharts.com/stock/demo

    Licencja nie jest najtańsza, ale biblioteka jest bardzo funkcjonalna.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2015-02-23 22:58:44
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Borys Pogoreło napisał w poniedziałek, 23 lutego
    2015 22:30:

    Dzięki!

  • 4. Data: 2015-02-23 23:02:17
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Borys Pogoreło napisał w poniedziałek, 23 lutego
    2015 22:30:

    > Używają tego:
    > http://www.highcharts.com/stock/demo
    >
    > Licencja nie jest najtańsza,

    Jak dla kogo: "Free for non-commercial. Do you want to use
    Highcharts for a personal website, a school site or a non-profit
    organisation? Then you don't need our permission, just go on!"

    Mnie to urządza. :)

  • 5. Data: 2015-03-01 12:22:48
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

> [...]

    > Używają tego:
    > http://www.highcharts.com/stock/demo
    >
    > Licencja nie jest najtańsza, ale biblioteka jest bardzo

    I rzeczywiście działa... wczoraj zacząłem to rozkminiać z moimi
    danymi, super sprawa!

    Dzięki!