  • 1. Data: 2019-12-02 13:19:16
    Temat: Wykrywanie kapcia bez czujników ciśnienia w BMW...
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    ... jest mówiąc delikatnie słabe.
    Papeć z 2.4 bara zszedł był na 1 bar i fakt ten nie został wykryty. Oko
    kierowcy jednak znacznie dokładniejsze :) Chyba zacznę stosować się do
    zaleceń i robić "obchód" przed pierwszą jazdą.

    Tak się zastanawiam... po co ja to właściwie piszę, wyszła mi czołówka
    jak z taniej gazety. Hmm... chyba chciałem się podzielić z Wami
    rozczarowaniem :( Zresztą więcej rzeczy w wózku jest niedorobione, ale
    już przywykłem.

    Irek.N.

  • 2. Data: 2019-12-02 14:17:24
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "Irek.N." <t...@j...taki.jest> napisał w wiadomości
> [...]
    > kierowcy jednak znacznie dokładniejsze :) Chyba zacznę stosować się do
    > zaleceń i robić "obchód" przed pierwszą jazdą.

    Mnie jak zeszło z 2.8 na 2.2 to wskazało. Może nie kalibrujesz układu po
    zmianie ciśnienia.

  • 3. Data: 2019-12-02 16:32:27
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > Mnie jak zeszło z 2.8 na 2.2 to wskazało. Może nie kalibrujesz układu po
    > zmianie ciśnienia.

    Wiesz, pół roku temu jak zamieniałem ocieplane na papcie, to
    kalibrowałem. Więcej razy nie, bo i dlaczegóż?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2019-12-02 19:03:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-12-02 o 13:19, Irek.N. pisze:
> [...]
    > jak z taniej gazety. Hmm... chyba chciałem się podzielić z Wami
    > rozczarowaniem :( Zresztą więcej rzeczy w wózku jest niedorobione, ale

    Trzeba było kupić Lagunę, miałbyś wykryte bezbłędnie.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2019-12-02 20:22:56
    Od: p...@g...com

    Nie potrzeba żadnych czujników. Bieda wersja np VW wykryje to z ABS. Ostatnio dał
    cynk przy różnicy 0.3 bar.

  • 6. Data: 2019-12-02 21:14:05
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    p...@g...com pisze:
    > Nie potrzeba żadnych czujników. Bieda wersja np VW wykryje to z ABS. Ostatnio dał
    cynk przy różnicy 0.3 bar.

    No to co jest grane? Mam uszkodzenie?
    Po hamowni darł się że jest be, czyli coś jednak działa.

    Ma ktoś BMW system bezczujnikowy i działa mu?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2019-12-03 14:35:59
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> napisał w wiadomości
    p...@g...com pisze:
> [...]

    No to co jest grane? Mam uszkodzenie?
    Po hamowni darł się że jest be, czyli coś jednak działa.

    Ma ktoś BMW system bezczujnikowy i działa mu?

    No przecież napisałem wcześniej....

  • 8. Data: 2019-12-03 15:08:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Oko kierowcy jednak znacznie dokładniejsze :) Chyba zacznę stosować
    >się do zaleceń i robić "obchód" przed pierwszą jazdą.

    Ja sie wyczulilem na sciaganie.
    Jak sciaga, to trzeba cisnienie sprawdzic.

    J.

  • 9. Data: 2019-12-03 16:37:49
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-12-02 o 19:03, Irokez pisze:
> [...]
    więcej rzeczy w wózku jest niedorobione, ale już przywykłem.

    > Trzeba było kupić Lagunę, miałbyś wykryte bezbłędnie.

    Laguna ma nawet wykrywanie w lawecie którą się aktualnie porusza.

  • 10. Data: 2019-12-03 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik robot a...@o...pl ...

    > Laguna ma nawet wykrywanie w lawecie którą się aktualnie porusza.

    :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."