  • 1. Data: 2009-06-09 13:23:35
    Temat: Wymiana elementów rurociągu w czasie pracy
    Od: " Krawat" <a...@g...pl>

    Witam,

    Gdzieś kiedyś obiło mi się o oczy jakaś stronka z technologią wymiany części
    rurociągu/ elementów w trakcie pracy systemu.
    Niestety nie mogę się teraz tego doszukać, technologia miała nawet jakiś
    amerykański skrót ale kompletnie nie pamiętam :)
    Ma może ktoś jakąś idee co to może być?

    Adam

  • 2. Data: 2009-06-09 13:38:00
    Temat: Re: Wymiana elementów rurociągu w czasie pracy
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 9 June, 14:23, " Krawat" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Niestety nie mogę się teraz tego doszukać, technologia miała nawet jakiś
    > amerykański skrót ale kompletnie nie pamiętam :)

    Coś takiego? http://www.methanetomarkets.org/events/2005/oil-gas/
    docs/pipeline_maint_rep.pdf
    Nawet nie wiedziałem że takie rzeczy ludzie robią :-)
    Konrad

  • 3. Data: 2009-06-09 13:50:25
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 9 Jun 2009 06:38:00 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:

    >Coś takiego? http://www.methanetomarkets.org/events/2005/oil-gas/
    docs/pipeline_maint_rep.pdf
    >Nawet nie wiedziałem że takie rzeczy ludzie robią :-)
    >Konrad

    Owszem. Bardzo dawno temy robilem dla polskiego pzremyslu gazowego.
    "Badylarze" pod Warszawa podlaczyli sie do rurociagu magistralnego z
    cisnieniem okolo 150 atmosfer i brali gaz darmowy do ogrzewania
    szklarni. Zlapano ich przypadkiem i obiecano amnestie w zamian za to
    jak powiedze jak to zrobili. Niewiem czym sie skonczylo.

    A.L.

  • 4. Data: 2009-06-09 14:51:58
    Temat: Re: Wymiana elementów rurocišgu w czasie pracy
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 9 June, 14:50, A.L. <a...@a...com> wrote:

> [...]
    > szklarni. Zlapano ich przypadkiem i obiecano amnestie w zamian za to
    > jak powiedze jak to zrobili. Niewiem czym sie skonczylo.

    Widać to byli badylarze wysoko zaawansowani technicznie :-)
    Chociaż raczej bym stawiał na to że komuś sprytnemu zlecili robotę, a
    potem już gazownikom nic nie powiedzieli, bo nic nie wiedzieli...
    Konrad

  • 5. Data: 2009-06-09 15:33:32
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 9 Jun 2009 07:51:58 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >Chociaż raczej bym stawiał na to że komuś sprytnemu zlecili robotę, a
    >potem już gazownikom nic nie powiedzieli, bo nic nie wiedzieli...

    Jedna z hipotez byla taka ze zrzucili sie w dolarach na firme z
    Niemiec

    A.L.

  • 6. Data: 2009-06-09 18:32:17
    Temat: Re: Wymiana elementów ruroci gu w czasie pracy
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 9 Cze, 16:33, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Jedna z hipotez byla taka ze zrzucili sie w dolarach na firme z
    > Niemiec

    Nie w markach?

  • 7. Data: 2009-06-09 19:28:52
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 9 Jun 2009 11:32:17 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:

    >Nie w markach?

    Wtedy dolary byly obowiazujacym srodkiem platniczym

    A.L.

  • 8. Data: 2009-06-09 19:30:45
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 9 Cze, 20:28, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Wtedy dolary byly obowiazujacym srodkiem platniczym

    Może to regionalizm, ale ja marki pamiętam dobrze.
    Konrad

  • 9. Data: 2009-06-09 21:09:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Chyba tak