  • 1. Data: 2014-02-24 22:05:27
    Temat: Wymiana napędu [technika]
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Po latach szarpania się z nakrętkami przednich zębatek w
    kolejnych motocyklach, wkurwiłem się. Za jedne 150 zł
    kupiłem chiński elektryczny klucz udarowy. Działa :O
    Równie szybko jak pneumatyczny. Z tej radości odkręciłem
    jeszcze i przykręciłem koło w aucie. Dalej działał :)
    Polecam każdemu grzebiącemu samodzielnie przy
    swoim moto. To raptem 1/4 ceny zestawu...

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2014-02-25 10:04:07
    Temat: Re: Wymiana napędu [technika]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-24, Hinek <h...@f...pl> wrote:
> [...]
    > jeszcze i przykręciłem koło w aucie. Dalej działał :)
    > Polecam każdemu grzebiącemu samodzielnie przy
    > swoim moto. To raptem 1/4 ceny zestawu...

    Ja nie wiem co wy macie z tymi zebatkami, ja jakos nigdy
    nie mialem z tym problemu...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-02-25 15:20:11
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 24-02-2014 22:05, Hinek pisze:
> [...]
    > jeszcze i przykręciłem koło w aucie. Dalej działał :)
    > Polecam każdemu grzebiącemu samodzielnie przy
    > swoim moto. To raptem 1/4 ceny zestawu...

    Z ciekawosci, jakiej firmy chinskie male lapki to zlozyly?
    bo jak te co sa w Jula - to ciesz sie ze wogole cos Ci sie udalo
    odkrecic :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 4. Data: 2014-02-25 15:44:44
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" napisał

    > Z ciekawosci, jakiej firmy chinskie male lapki to zlozyly?
    > bo jak te co sa w Jula - to ciesz sie ze wogole cos Ci sie udalo odkrecic
    > :)

    Cholera wie jakiej firmy. Jest na nim napisane "Viper"
    Nie ma żadnej nazwy producenta - ale za 150 zł nie będę
    wybrzydzał. Na Allegro jest ich pełno. Wyglądają tak samo,
    mają tylko różne nalepki :)

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2014-02-25 20:18:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-25 15:44, Hinek pisze:

    > Cholera wie jakiej firmy. Jest na nim napisane "Viper"
    > Nie ma żadnej nazwy producenta - ale za 150 zł nie będę
    > wybrzydzał. Na Allegro jest ich pełno. Wyglądają tak samo,
    > mają tylko różne nalepki :)

    Biednych nie stac na tanie rzeczy. Paragonu nie wyrzucaj, przyda sie w
    najmniej oczekiwanym momencie !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2014-02-26 08:34:28
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-25 20:18, Kuczu pisze:

    > Biednych nie stac na tanie rzeczy. Paragonu nie wyrzucaj, przyda sie w
    > najmniej oczekiwanym momencie !

    Jak sie uzywa raz na rok ? Nie desperuj, mam od kilku lat taki
    elektryczny wynalazek. Kosztowal 150-160zł, odkręcał zębatki, nakrętki
    na wale, koła w samochodach i ciągle działa (jeszcze nawet szczotek nie
    musiałem zmieniac).
    Siłą nie powala i trzeba dłużej przytrzymać, nasadki z zestawu sa
    zrobione z gownolitu i przy pierwszej srubie metal zaczal sie
    deformowac. Dokupilem nasadki kingtony (AFAIR) i do moich celów w
    zupełności wystarcza.

    Pewnie że wolałbym miec taki za 1500-2000 bo lubie dobre narzedzia, ale
    wolę miec taki za 150 niz nie miec wcale :)

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2014-02-26 11:14:15
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Biednych nie stac na tanie rzeczy. Paragonu nie wyrzucaj, przyda sie w
    > najmniej oczekiwanym momencie !

    Potwierdzam, mi się taki klucz rozpadł - korpus w którym jest młot, czy
    jak to się tam nazywa, pękł. A paragon wyrzuciłem :(

    Tak, wiem, mogłem kupić nowy, a stary oddać na nowy paragon.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 8. Data: 2014-02-26 15:35:34
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >elektryczny wynalazek. Kosztowal 150-160zł, odkręcał zębatki, nakrętki
    >na wale, koła w samochodach i ciągle działa (jeszcze nawet szczotek nie

    Ja zas z kolei mam pod okiem niezly poligon w postaci ziecia;)
    Zawodowo zajezdza rózne sprzeta w serwisie, (niemotocyklowym wprawdzie
    ale nie mniej intensywnym;) i z badan mi wynika, ze ta relacja ceny
    do trwalosci tez nie wypada tak krysztalowo na rzecz drogich marek.
    Moze to bez to, ze teraz wszystkie bez roznicy wychodza z tych samych
    fabryk w dalekich Chinach.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2014-02-27 16:15:41
    Od: Prawy <r...@g...com>

    hm, przecież za taką kasę mozna mieć pnematyczny, lub zlecić to gdzieś.

    ale to dobre sam pamietam co ja sie nie nacudowałem zeby to coś jakoś zablokować:
    zapychałem łańcuch plastelinią, wciskałem małe patyczki pomiedzy ogniwa, zaciskałem
    klamke tylnego hamulca gumka recepturką... a dopiero pneumatyka zluzowala ten wkręt.

  • 10. Data: 2014-02-27 16:25:53
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał

    > Potwierdzam, mi się taki klucz rozpadł - korpus w którym jest młot, czy
    > jak to się tam nazywa, pękł. A paragon wyrzuciłem :(

    Przy pierwszym użyciu się rozleciał? Zakładam że 2 min pracy
    wytrzyma!
    Mi jest on potrzebny tylko do odkręcenia raz na 2 lata zębatki. Trwa to
    jakieś pięć sekund. Jeśli wytrzyma dwie minuty pracy, to wystarczy mi
    na 24 lata! Za 24 lata pewnie i tak nie będę jarzył co to jest i
    do czego służy :)

    --
    Hinek