  • 1. Data: 2014-02-22 22:55:24
    Temat: RAP o motocyklach
    Od: gruby91 <grubygrubas91@_NOSPAM_interia.pl>

    elo wlasnie sie troche zjaralem hehe i napiaslem rymy do nowego kawalka hh
    . o motocyklach wlasnie wiec prosze o oceny a niebawem cos nagramy i
    bedzie o nas glosno......pozdro dla kumatych

    z wielkich korporacji zarządzanie jest mi znane
    ty masz wpływy pracowników ja jestem losu panem
    bo jeśli chcesz należeć ,do klubu motocyklowego
    nasza organizacja ma wiele różnych, poziomów do tego,
    wszystkie z nich są zamknięte, dla osób postronnych
    lecz pozwól że powiem parę słów, dla osób godnych
    po pierwsze ,kapitan klubu ma miasto dostępne sobie,
    w tym najnowszy motocykl i helikopter mówię tobie
    a za nim podąża potężna grupa motocykli.
    praca dla motocyklisty jest zazwyczaj pojebana,
    ma wciąż w sobie wiele miłości która była mu dana,
    ale to się tylko nazywa że jest wyrazistym wzorem
    bo motocykliści będą wiedzieć, jak jeździć motorem,
    Samochody będą się bać , bo nie są gotowi
    i zawodnicy będą maleć aby zapobiec wypadkowi ,
    najczęściej a na koniec tej dzisiejszej gamy
    pamiętaj,motocykl musi być zawze przygotowany ,
    a następnie gdy wypadek nawet, mimo wszystko wystąpi
    to naprawdę, jest bardzo mały i nie zauawżony,
    bo jak motocyklista ma być dawcą organów
    my mamy informacje , mamy mnóstwo planów
    członków klubu motocykli mamy w każdymwieku
    mają większość w grupie zrozum to człowieku,
    policja nigdy się o tym nie dowie,
    nie zostały zaangażowane i wbij to sobie w głowie,
    oni nie powodują wypadków motocyklowych .
    Ta subkultura , to największy problem w Stanach Zjednoczonych .

    REFREN
    lewa w górę
    lewa w górę
    lewa wgórę
    LATAJ Z NAMI
    x 3

  • 2. Data: 2014-02-22 23:39:07
    Temat: Re: RAP o motocyklach
    Od: tadzik <t...@n...gmailu.com>

    W dniu 22-02-2014 22:55, gruby91 pisze:
    > bedzie o nas glosno......pozdro dla kumatych

    Zapewne 'bedzie' głośno!
    ale te kumate to nie wiem czy zakumajo :o
    najważniejsze tylko, żeby narządy wewnętrzne uszkodzeniu nie uległy, bo
    w przeciwnym wypadku na nic sie nie zdajo (znaczy do przeszczepów się
    nie nadadzą)

    --
    pozdro
    tadzik

  • 3. Data: 2014-02-23 03:08:51
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-02-22 22:55, gruby91 pisze:
    > elo wlasnie sie troche zjaralem hehe i napiaslem rymy do nowego kawalka
    > hh .

    nie oceniam tekstu, ale jest bez błędów, w jednym miejscu brak spacji,
    ale to pikuś, jak po fajce, to i tak ok. Muzyki brak do tekstu mi,
    zapodaj całość daj linka czy cuś. mam w głowie linię melodyczna,ale
    chciałem usłyszeć oryginała.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 4. Data: 2014-02-23 08:35:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-23 03:08, Viking pisze:

> [...]
    > ale to pikuś, jak po fajce, to i tak ok. Muzyki brak do tekstu mi,
    > zapodaj całość daj linka czy cuś. mam w głowie linię melodyczna,ale

    powiedz Vikingu ze se jaja robisz. Prosze ! Przeciez to jest jakis
    belkot a nie tekst !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2014-02-23 08:38:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-22 22:55, gruby91 pisze:

    > REFREN
    > lewa w górę
    > lewa w górę
    > lewa wgórę
    > LATAJ Z NAMI

    Po nastepnej duzej dawce THC napisz lepiej tekst o kombajnach zbozowych
    i zamknietej kascie kombajnistow. I zlych milicjantach ktorzy chca ich
    dopasc na nielegalnym handlu zbozem. Sens bedzie podobny.

  • 6. Data: 2014-02-23 08:58:27
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-02-23 08:38, Kuczu pisze:

    > Po nastepnej duzej dawce THC napisz lepiej tekst o kombajnach zbozowych
    > i zamknietej kascie kombajnistow. I zlych milicjantach ktorzy chca ich
    > dopasc na nielegalnym handlu zbozem. Sens bedzie podobny.

    Nie kumasz rapu :)
    http://www.youtube.com/watch?v=ALVCAcxgfD0

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2014-02-23 09:25:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-23 08:58, Magic pisze:

    > Nie kumasz rapu :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=ALVCAcxgfD0

    wystarczy ze kumam motocykle. Z powyzszego tekstu wynika ze jedno z
    drugim nie idzie w parze za cholere. A fakt ze czarnuchy w dresach
    jezdza czasami w teledyskach grubymi Hayabusami w kolorach papuzich
    niczego tu nie zmienia.
    Nasi miejscowi "gadacze" jezdza motocyklami bo nie stac ich na wypasione
    Escalade. A latwiej wyrwac lachona na motocykl za 2 dychy niz na golfa 5
    w porownywalnej cenie.

  • 8. Data: 2014-02-23 12:46:23
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Rap o motocyklach to tak dresem śmierdzi.
    W sam raz w konwencji sikacza

  • 9. Data: 2014-02-23 13:59:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-22, gruby91 <grubygrubas91@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
    > elo wlasnie sie troche zjaralem hehe i napiaslem rymy do nowego kawalka hh
    > . o motocyklach wlasnie wiec prosze o oceny a niebawem cos nagramy i
    > bedzie o nas glosno......pozdro dla kumatych

    [...]

    Chlopaki, ktory se jaja robi?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2014-02-23 19:48:43
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-02-23 08:35, Kuczu pisze:

    > powiedz Vikingu ze se jaja robisz. Prosze ! Przeciez to jest jakis
    > belkot a nie tekst !

    oj Kuczu, wszystko zepsułeś, a mogliśmy mieć jakiś pseudo teledysk na
    yotube;/ z uspawanymi małolatami.