  • 1. Data: 2009-03-07 12:45:23
    Temat: Wypełnianie okna z linii komend
    Od: discharge <d...@o...eu>

    Witam,

    Tydzień temu przeszukująć google natknąłem się na sprytny program
    pozwalający na uruchamianie dowolnych programów windows (GUI) z linii
    komend tak, że na podstawie podanych argumentów (przełączników)
    automatycznie wypełniał formularze, klikał batony itp itd wszystko w
    odpowiedniej kolejności.
    Jest to świetne rozwiązanie dla automatyzacji uruchamiania programów
    nie posiadających interfejsu linii komend.
    Siedzę nad ponownym znalezieniem tego programu bezskutecznie od 2
    godzin.
    Sam nie zaprogramuję tego gdyż nie znam dobrze Win32 i tych wszystkich
    wskaźników, uchwytów itp
    Czy ktoś natknął się może na ten program? (nazwy niestety nie znam)
    Byłbym wdzięczny za informację.

  • 2. Data: 2009-04-17 10:13:37
    Temat: Re: Wypełnianie okna z linii komend
    Od: Beens <m...@p...onet.pl>

    discharge pisze:
> [...]
    > wskaźników, uchwytów itp
    > Czy ktoś natknął się może na ten program? (nazwy niestety nie znam)

    Automate Professional ?

  • 3. Data: 2009-04-17 11:39:24
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Beens" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Automate Professional ?
    albo Tasker?

  • 4. Data: 2009-04-17 11:50:36
    Od: Zbigniew Zagórski <z...@g...com>

    On 7 Mar, 14:45, discharge <d...@o...eu> wrote:
    > Witam,
    >
    > Tydzień temu przeszukująć google natknąłem się
    > Siedzę nad ponownym znalezieniem tego programu bezskutecznie od 2
    > godzin.

    "Google Search History" się przydaje ... owszem nie każdy ma, ale
    każdy może mieć.

    [to nie jest przyczynek nie chce flejma na temat prywatnosci i
    takich innych narzekań na korporacje]