  • 1. Data: 2009-02-17 17:19:20
    Temat: Wyrazy uznania.
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Wyrazy uznania dla motocyklisty/ki na Yamaszce (chyba FZ-cos), ktorego/a
    widzialem dzis rano na al. Krakowsiej kolo Janek. Taki snieg, a On/Ona na moto.

    Pozdr
    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-02-18 06:38:57
    Temat: Re: Wyrazy uznania.
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Koczis wrote:
    > Witam.
    >
    > Wyrazy uznania dla motocyklisty/ki na Yamaszce (chyba FZ-cos), ktorego/a
    > widzialem dzis rano na al. Krakowsiej kolo Janek. Taki snieg, a On/Ona na moto.

    To strasznie wazne info jest. Na Nasza Klase napisz jeszcze albo do
    Glosu Raszyna moze. Nie zapomnij tez o sikaczu.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & ST 955

  • 3. Data: 2009-02-18 08:44:42
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > To strasznie wazne info jest. Na Nasza Klase napisz jeszcze albo do
    > Glosu Raszyna moze. Nie zapomnij tez o sikaczu.

    Oj, widzę że niemożność polatania nowym sprzętem fatalnie wpływa na
    kolegę :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2009-02-18 08:51:12
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Magic wrote:

    > Oj, widzę że niemożność polatania nowym sprzętem fatalnie wpływa na
    > kolegę :)

    Jak niemożnośc. Przeca widac ze mozna

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 5. Data: 2009-02-18 09:02:53
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > Oj, widzę że niemożność polatania nowym sprzętem fatalnie wpływa na kolegę
    > :)

    Pocytowac CiCe nieco?
    Jakim sprzetem? ------------

    -- |

  • 6. Data: 2009-02-18 09:08:37
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Koczis wrote:
    > Witam.
    >
    > Wyrazy uznania dla motocyklisty/ki na Yamaszce (chyba FZ-cos),
    > ktorego/a widzialem dzis rano na al. Krakowsiej kolo Janek. Taki
    > snieg, a On/Ona na moto.

    mam znajomą jeżdzącą (pierwszy sezon na moto - w ogole) na bandycie. Na N-K
    (wspomnianej w tym wątku) mozna zobaczyć jej zdjęcia z krajobrazem pełnym
    śniegu.

    Wątek mi sie podoba - w kontekście wątku o doręczycielach pizzy, niejako
    zmuszanych do jazdy skuterkami w zimie. Normalnie to straszne....
    Należy aresztować pracodawców - lol

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 7. Data: 2009-02-18 09:45:13
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > Pocytowac CiCe nieco?
    > Jakim sprzetem? ------------
    > |
    > -- |
    > Pozdrawiam, Artu / Kef |
    > & ST 955 ? <----------------

    No właśnie! Tu miało coś jeszcze być!

  • 8. Data: 2009-02-18 10:19:00
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Ciacho!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > No właśnie! Tu miało coś jeszcze być!

    Napisz o tem cos wiency . Jesli zapeszysz, kopne Cie w koske przy
    najblizszej okazji

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & majtasow ST 955

  • 9. Data: 2009-02-18 11:06:49
    Od: "Piotr Moskalewicz" <p...@p...onet.pl>

    Kefir wrote:

    > To strasznie wazne info jest. Na Nasza Klase napisz jeszcze albo do
    > Glosu Raszyna moze. Nie zapomnij tez o sikaczu.

    Oj Kefiru, strasnie jestes zrzędliwy tej zimy :)

    --
    pozdrrr...
    moskal

  • 10. Data: 2009-02-18 12:21:43
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Piotr Moskalewicz" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Oj Kefiru, strasnie jestes zrzędliwy tej zimy :)

    Bardziej niz zwykle? Napraaawde? To przepraszam. Usilowalem zartobliwie
    wyszlo jak zwykle.