  • 1. Data: 2009-02-17 10:08:32
    Temat: poduszka w GoldWing
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Czy ktoś wnikał w zasade działania poduszki powietrznej w GoldWingu?

    Jakiś crash test .. czy cós?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 2. Data: 2009-02-17 10:18:56
    Temat: Re: poduszka w GoldWing
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Tue, 17 Feb 2009 11:08:32 +0100, Kuba (aka cita) <i...@...pl> wrote:

    > Czy ktoA> wnikaA, w zasade dziaA,ania poduszki powietrznej w GoldWingu?
    >
    > JakiA> crash test .. czy cA?s?

    Masz ręce? Masz głowę? Masz internet? To sobie wygooglaj :/
    3 sekundy mi to zajęło:

    http://www.youtube.com/watch?v=2OOc2oGDJ_o

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma '98
    Virago 535 i Jawa TS 350 (ciÄ...gle rozbita)

  • 3. Data: 2009-02-17 10:27:37
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    -Demonos- wrote:

    > Masz ręce? Masz głowę? Masz internet? To sobie wygooglaj :/
    > 3 sekundy mi to zajęło:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=2OOc2oGDJ_o

    O miszczu - strasznie Ci dziękuje, ze poświęciłeś dla mnie te 3 sekundy.
    Ale nie przyszło Ci do głowy, ze jakas sensowna odpowiedz moze przydać sie
    nie tylko mnie, ale także komuś innemu, ktory, np. tak jak ja dowiedzial sie
    o czyms takim jak poduszka powietrzna na motocyklu wczoraj.
    A moze na prm zaglądają tylko i wyłącznie tacy, co to wiedzą absolutniew
    wszytsko o motocyklach - tych nowych i starych?

    (masz ręce, masz głowe, to se czytnik ustaw bardziej po polskiemu)

  • 4. Data: 2009-02-17 10:48:11
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał

> [...]
    > tylko mnie, ale także komuś innemu, ktory, np. tak jak ja dowiedzial sie o
    > czyms takim jak poduszka powietrzna na motocyklu wczoraj.

    Znaczy, ze wpisanie do googla frazy "Goldwing Airbag" pozostawia u Ciebie
    niedosyt? Kontakt z bezduszna wyszukiwarka nie daje satysfakcji?
    Z racji niedopieszczenia potrzebujesz interpersonalnych kontaktow, czy tez
    nie wierzysz googlom?
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 5. Data: 2009-02-17 10:57:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Hinek wrote:

> [...]
    > Ciebie niedosyt? Kontakt z bezduszna wyszukiwarka nie daje
    > satysfakcji? Z racji niedopieszczenia potrzebujesz interpersonalnych

    Poszyłem temat. Mysle, ze baardzo w temacie grupy.
    Myslalem, ze ktoś po prostu napisze pare słów od siebie.

    Co złego i niezgodnego z tematyką grupy zrobilem?
    Czy temat był wałkowany na prm już 1000 razy i nie przeszukałem archiwum?

    Czy to, ze zadałem pytanie, mysle, ze sensowne, a nie szukalem w googlownii
    oznacza, ze popełniłem jakies grupowe "fo pa"?

    Rozumiem, ze jesli kiedyś coś mnie zainteresuje, to mam se wygóglać, nie
    zawracać dupy, a jesli ktoś na prm zainteresuje sie tym samym .. to nie też
    se googla.
    Tu będziemy pisać tylko o ... no wlasnie. O czym tu będziemy pisac?

  • 6. Data: 2009-02-17 11:09:57
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał

    > Tu będziemy pisać tylko o ... no wlasnie. O czym tu będziemy pisac?

    Zauwaz ze juz po 10 min dostales odpowiedz!
    Poniewaz odpowiedz na twoje pytanie natychmiast mozna wygooglac, to
    po co pytac?
    Ale gdybys napisal np. czy ta poduszka ma sens ? - to by bylo zaproszenie
    do dyskusji i pewnie nikt by Cie do googla nie odsylal.
    Najwyzej by ktos napisal ze to juz bylo :))
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 7. Data: 2009-02-17 13:32:21
    Od: fv <f...@c...com>

    Kuba (aka cita) wrote:
> [...]
    >
    > Co złego i niezgodnego z tematyką grupy zrobilem?
    > Czy temat był wałkowany na prm już 1000 razy i nie przeszukałem archiwum?

    Od kilku miesięcy mam dokładnie takie odczucia jak ty. Na piwko mogą się tu koledzy
    umówić, ale
    śmiecić pytaniami o podstawy czy dzielić się swoim entuzjazmem to won na forum onetu.

    > Czy to, ze zadałem pytanie, mysle, ze sensowne, a nie szukalem w
    > googlownii oznacza, ze popełniłem jakies grupowe "fo pa"?

    Tak, to akurat jest fo pa i za to akurat wszędzie można oberwać. Tyle że ja akurat
    podzielam zdanie,
    że z google można się dowiedzieć wszystkiego technicznie a i tak wiedzieć niewiele...

> [...]
    > też se googla.
    > Tu będziemy pisać tylko o ... no wlasnie. O czym tu będziemy pisac?

    Nie ważne o czym, ważne komu wolno tu pisać. A wolno tylko elycie.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 8. Data: 2009-02-17 14:02:07
    Temat: [OT] Re: poduszka w GoldWing
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    fv pisze:

    > Nie ważne o czym, ważne komu wolno tu pisać. A wolno tylko elycie.

    Hmmm.. interesująca koncepcja. Masz pomysł jak to zmienić?

    p.s. WNPPRzP (*) Kaczyński we wywiadzie z Olejnik też się skarżył na
    "elyty", i że gdyby nie łone, toby był uwielbiany przez 101% narodu. Ale
    potem mu żyłka pękła, i na następny dzień kwiaty posyłał, ZTCP.

    Signum temporis?

    (*) - Wielce Nam Panujący Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej

    --
    pozdr
    pj - niedorastający elycie dopięt

  • 9. Data: 2009-02-17 15:13:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    fv wrote:

    > Nie ważne o czym, ważne komu wolno tu pisać. A wolno tylko elycie.

    aa tam nie jest tak źle. Trzeba sie czasem tylko przyzwyczaić i wyłaczyć
    nadwrażliwość układu nerwowego...

  • 10. Data: 2009-02-17 18:14:09
    Temat: Re: [OT] Re: poduszka w GoldWing
    Od: fv <f...@c...com>

    (pj) wrote:

    > Hmmm.. interesująca koncepcja. Masz pomysł jak to zmienić?

    Szczerze mówiąc to nie. Ale widziałem już jedną grupę która po prostu umarła w ten
    sposób.
    Elyta w końcu się przeniosła na kanał IRCa z +invite, a grupę opanowali gówniarze.
    Alt.pl.comp.os.hacking jakby ktoś był ciekaw.

    > p.s. WNPPRzP (*) Kaczyński we wywiadzie z Olejnik też się skarżył na
    > "elyty", i że gdyby nie łone, toby był uwielbiany przez 101% narodu. Ale
    > potem mu żyłka pękła, i na następny dzień kwiaty posyłał, ZTCP.

    Nie sądzę aby ten przypisek pasował do tematu. Nie jest problem w tym że dekle
    domagają się miejsca
    na grupie, tylko że cokolwiek się nie napisze z gatunku tematów prostszych albo
    kiedyś wałkowanych
    to jest zjebka.
    Rozumiem spokojnie napisać o archiwum, jeśli temat był niedawno. Ale jeśli był dawno
    a wyskakuje się
    na kogoś z ryjem, to klimat robi się niedobry. Jak się komuś nie chce setny raz, to
    wystarczy
    prostować tych którym akurat napisać się chciało (a nie koniecznie umiało).

    > Signum temporis?

    Signum temporis to są umierające grupy dyskusyjne. Opanowane przez matołków, spam,
    boty itp.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL