  • 1. Data: 2009-02-13 18:31:55
    Temat: Wystawa Motocykli 2009 (Moto Expo 2009)
    Od: r...@g...com

    Cześć,

    tym razem duża powierzchnia, dużo miejsca, ale kryzys dopadł chyba na
    dobre branżę motocyklową, bo Hondy, Ducati czy HD ani widu ani słychu.
    Trzy największe stanowiska to Yamaha, Suzuki i BMW. Keeway też
    szeroko. Poza tym dużo akcesoriów.

    Ale wyraźnie widać, że nie jest tak optymistycznie i wesoło, jak rok
    temu... Jutro ma byc Loris Capirossi, wiec moze atmosfera sie troche
    podniesie.
    Wrzucam filmik na youtube - pozniej podesle linka.

    Pozdr,
    rfk

  • 2. Data: 2009-02-13 19:11:41
    Temat: Re: Wystawa Motocykli 2009 (Moto Expo 2009)
    Od: WIR <w...@g...com>

    On 13 Lut, 19:31, r...@g...com wrote:
    > tym razem duża powierzchnia, dużo miejsca, ale kryzys dopadł chyba na
    > dobre branżę motocyklową, bo Hondy, Ducati czy HD ani widu ani słychu.

    z tego co wiem, przynajmniej nowy dealer hondy na Wwe bedzie - ale
    moze maja zamiar cos innego niz hondy pokazywac - cholera ich wie :)

    WIR

  • 3. Data: 2009-02-13 21:55:25
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    r...@g...com wrote:
    > Cześć,
    >
    > tym razem duża powierzchnia, dużo miejsca, ale kryzys dopadł chyba na
    > dobre branżę motocyklową, bo Hondy, Ducati czy HD ani widu ani słychu.
    Moze mialem halucynacje ale ducati bylo.

> [...]
    >
    > Ale wyraźnie widać, że nie jest tak optymistycznie i wesoło, jak rok
    > temu... Jutro ma byc Loris Capirossi, wiec moze atmosfera sie troche
    IMO strasznie duzo ludzi jak na piatek. Jak zwyle suzuki najbardziej
    sie promuje.

    Pozdr

    Marek

  • 4. Data: 2009-02-13 23:34:29
    Od: marider <m...@g...pl>

    Thx za pierwsze info.

    Wybieram sie w niedziele, moze jakies ochraniacze na lokcie od razu
    wezme ze soba coby nie poobijac bo tlumy beda na bank jeszcze wieksze ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 5. Data: 2009-02-14 07:53:02
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    r...@g...com pisze:
> [...]
    > dobre branżę motocyklową, bo Hondy, Ducati czy HD ani widu ani słychu.
    > Trzy największe stanowiska to Yamaha, Suzuki i BMW. Keeway też

    Hostessy fajne. Reszta dno.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-02-14 08:16:45
    Od: r...@g...com

    On 13 Lut, 19:31, r...@g...com wrote:
    > Wrzucam filmik na youtube - pozniej podesle linka.

    http://www.youtube.com/watch?v=5hSXx4y32OM
    (cos mi sie zle wyrenderowal ten film, ale cos widac...)

  • 7. Data: 2009-02-14 09:59:58
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    ELou!
    Kuczu wrote:

    > Hostessy fajne. Reszta dno.

    Deżawi. Mam deżawi.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 8. Data: 2009-02-14 11:23:28
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:
    > Deżawi. Mam deżawi.

    To po alkoholu tak masz Arturku.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-02-14 16:17:16
    Od: " " <k...@g...pl>

    Delikatnie powiedziane, tak naprawde to jedna wielka porazka. Nie ma co
    ukrywac wszystko sie zwija. Dla mnie to byly targi skuterow i nic wiecej,
    ciekawe tez dlaczego impreza zmienila nazwe. Bo lokalizacje rozumie, cena gra
    role.

    Nie ma co ukrywac branza sie zwija - widac bo liczbie i jakosc dealerow.

    klr

  • 10. Data: 2009-02-14 16:20:23
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    ELou!