  • 1. Data: 2009-02-13 13:33:20
    Temat: Papiry, papiry - ile mi dają czasu?
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Kupiłem w końcu moplika. Niby zima, niby taniej takie tam szmery bajery.
    Nieważne. Cene gostek wołał 9600złocisza, zostawiając jednak furtke do
    negocjacji otworzoną. Podjechałem, obadałem, kupiłem. Schody pokazały sie
    dopiero przy negocjach. Gość, a i owszem spuścił, ale stówkę, bo Panie
    ojrrro wysoko! Koniec, kropka! Cóż, było robić - wyskoczyłem z tych 9500,
    kląc na gościa, że mógł od razu wrzeszczeć 12 000zł i "po targach" opuscić
    do 9500zł. I ja byłbym zadowolony, że umiem się targować, a i owca (cenowa)
    byłaby cała. No i teraz mam zagwozdke, bo te pińcet to miałem na obgonienie
    urzędasów. Teraz muszę czekać wypłaty. I stąd pytanie: ile mam czasu, aby
    mojego mopliczka zarejestrować lege artis? I czy zaczynać od skarbowego (2%
    haraczu), czy od wydziału komunikacyjnego?

    Zdroofka Johnny

  • 2. Data: 2009-02-13 13:42:27
    Temat: Re: Papiry, papiry - ile mi dają czasu?
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Fri, 13 Feb 2009 14:33:20 +0100, "johnny" <j...@p...pl>
    wrote:

    > I stąd pytanie: ile mam czasu, aby
    >mojego mopliczka zarejestrować lege artis?

    Bodaj 30 dni, ale jak zarejestrujesz pozniej, to glowy nie powinni
    urwac. Ale to pewnie zalezy od widzimisie urzedasa.

    > I czy zaczynać od skarbowego (2%
    >haraczu), czy od wydziału komunikacyjnego?

    Zdecydowanie od US. Masz 2 tygodnie, a pozniej mandat i nie ma zmiłuj.
    Nawet jak sie spoznisz 1 dzien. Podejrzewam, ze to tez zalezy od
    widzimisie urzedasa, ale z dwojga zlego to bezdyskusyjnie wolalbym
    zadrzec z WK niz z US :)

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 3. Data: 2009-02-13 13:45:34
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    johnny wrote:
    > I czy zaczynać od skarbowego (2%
    > haraczu), czy od wydziału komunikacyjnego?

    Tak, zaczynać od skarbowego, bo niedopełnienie obowiązku opłaty skarbowej
    niesie konsekwencje finansowe, niedopełnienie obowiązków w wydziale
    komunikacji nie niesie żadnych konsekwencji.
    Diobeuville

  • 4. Data: 2009-02-13 13:45:37
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Eskimos wrote:

    > Bodaj 30 dni, ale jak zarejestrujesz pozniej, to glowy nie powinni
    > urwac. Ale to pewnie zalezy od widzimisie urzedasa.

    w praktyce w ogole nie musisz rejestrować i nie ma paragrafu, ktory by coś
    za taki czyn niegodny przewidywał ;)

> [...]
    > Nawet jak sie spoznisz 1 dzien. Podejrzewam, ze to tez zalezy od
    > widzimisie urzedasa, ale z dwojga zlego to bezdyskusyjnie wolalbym

    tu niestety racja - 14 dni na pcc (2%). Jak to sie zapłąci .. reszte mozna
    zrobić wg uznania - czyli np. nigdy ;)

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 5. Data: 2009-02-13 14:12:05
    Od: Tytus z fabryki <j...@w...pl>

    Siemka

    johnny pisze:
    > Kupiłem w końcu moplika.
    ...cut...

    I czy zaczynać od skarbowego (2%
    > haraczu), czy od wydziału komunikacyjnego?

    PCC 3 MUSISZ zlozyc w 14 dni, ale NIE MUSISZ ZAPLACIC jak gotowki brak.
    Za pozniejsza wplate (bo o nia nikt nie bedzie Cie pytal) naliczasz
    odsetki ustawowe, za opoznienie w zlozeniu PCC kara od 100 do 5000 wg
    widzimisie panci z US.
    Taki myk.
    Tyle

    Jacek

  • 6. Data: 2009-02-13 21:25:21
    Od: Marek <g...@w...pl>

    Tytus z fabryki pisze:

    > PCC 3 MUSISZ zlozyc w 14 dni, ale NIE MUSISZ ZAPLACIC jak gotowki brak.

    Zależy gdzie. W moim US nie wydają potwierdzonej umowy bez pokazania
    dowodu wpłaty. A bez potwierdzonej umowy nie zarejestrujesz w WK, bez
    rejestracji nie ubezpieczysz AC ...

    > odsetki ustawowe, za opoznienie w zlozeniu PCC kara od 100 do 5000 wg
    > widzimisie panci z US.

    No patrz, a u mnie w US jest pan...

  • 7. Data: 2009-02-13 23:53:09
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Fri, 13 Feb 2009 22:25:21 +0100, Marek <g...@w...pl> wrote:

    >bez potwierdzonej umowy nie zarejestrujesz w WK

    Zarejestrujesz bez problemu. WK nie obchodza Twoje rachunki z US.

  • 8. Data: 2009-02-14 09:12:24
    Od: kenajad <d...@w...pl>

    Dokładnie, jak opisane powyżej. Przede wszystkim US. WK to pikuś. Ja
    kupiłem GSXa w listopadzie, a zarejestrowałem dwa tygodnie temu.
    Zadnych problemów. Ale PCC i opłatę dla skarbówki uiściłem w czasie.
    Aha, jeszcze przepisałem na siebie polisę. Ale to też dopiero na
    początku stycznia :)))))
    pozdrav
    --
    damian

  • 9. Data: 2009-02-14 09:53:58
    Od: Tytus z fabryki <j...@w...pl>

    Marek pisze:
    ***Zależy gdzie. W moim US nie wydają potwierdzonej umowy bez pokazania
    > dowodu wpłaty. A bez potwierdzonej umowy nie zarejestrujesz w WK, bez
    > rejestracji nie ubezpieczysz AC ...

    Czego nie wydaja??? Jakiego potwierdzenia???
    Dawno kolega nie byl w US chyba. Umowe ogladaja tylko i wylacznie pod
    kontem zgodnosci z DR i NIP kupujacego (wlasciwosci Naczelnika US)
    I nikogo nie interesuje czy zaplacono podatek czy nie.
    WK nie interesuje czy zlozono PCC czy nie, ich rowniez interesuje tylko
    zgodnosc Umowy K-S z DR. A ubezpieczenie dziala na auto i jest 30 dni na
    ew rezygnacje (rozwiazanie umowy) jesli nie zostanie rozwiazana z
    automatu dziala dalej.

    *** No patrz, a u mnie w US jest pan...

    Powaznie???, bystrzak z Ciebie kolego, tylko jakis maly masz ten US.

    Jacek

  • 10. Data: 2009-02-14 10:02:22
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Marek wrote:

    > A bez potwierdzonej umowy nie zarejestrujesz w WK, bez
    > rejestracji nie ubezpieczysz AC ...

    Wiesz napewno, ze zrodla, czy ktos Ci bredni nawtykal i je bezmyslnie
    powtarzasz?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955