  • 221. Data: 2015-05-21 20:00:45
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    news:mjl633$sr$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "bartosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Prośba - tnijcie cytaty, tego nie da się czytać !!!!

    ok :)

    bart

  • 222. Data: 2015-05-21 20:03:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 19:53, bartosz pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam ponownie i zapraszam - tak wlasnie czekalem, kiedy sie wetniesz. Moze
    > przy okazji dokonczylbys watki tej dyskusji, w ktorych razem bierzemy
    > udzial? Czy znow wolisz je porzucic?

    Nic nie będę dokańczał, bo już od dawna cię omijam. Kliknąłem na twój
    losowy post, i znów dowód ignorancji.

    --
    Liwiusz

  • 223. Data: 2015-05-21 20:45:00
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA4A1C926F9F9Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Ale to chyba jasne, ze znak C-14 nie nakazuje jechac 30km/h za wszelka
    > cene...

    No wlasnie.
    I tak samo zaden inny znak nie nakazuje ani nie zakazuje czegokolwiek _za
    wszelka cene_ - to przeciez oczywiste i wlasnie to chcialem wykazac. Waga
    rozumu kierowcy ma _zawsze_ stac ponad znakami, co Newok zdaje sie
    kwestionowac.

    > Znów napisałes głupotkę, dałes nietrafiony przykład i teraz za wszelką
    > cenę
    > bedziesz bronił przegranej sprawy?

    Znow nie trafiles - to co mi inputujesz napisal Newok. Oto cytat: "Znak
    drogowy jest po to, aby kierowca NATYCHMIAST zaczął go przestrzegać."
    Udowodnilem przed chwila, ze tak nie jest i Ty przyznales mi racje.

    > Pomijam fakt, ze Newok to jakis nawiedzeniec...

    Parafrazujac powiedzonko z King Sajzu: "my go bedziemy tak dlugo
    przekonywac, az on sie wreszcie przekona" :)

    bart

  • 224. Data: 2015-05-21 20:48:29
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    > Nic nie będę dokańczał, bo już od dawna cię omijam. Kliknąłem na twój
    > losowy post, i znów dowód ignorancji.

    Nie bedziesz dokanczal, bo wysiadasz logicznie. Co dasz kontrprzyklad, to
    prosta argumentacja i przytoczeniem faktow rozkladam go na lopatki. Zeby
    bylo smieszniej - niekiedy daje ci fory, ale nawet nie potrafisz tego
    zauwazyc....

    bart

  • 226. Data: 2015-05-21 21:16:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Prośba - tnijcie cytaty, tego nie da się czytać !!!!

    No przeciez sukcesywnie docinam.
    Za mało? Zrobił się troche tasiemiec, zostawiam, zeby jednak jakis kontekst
    ostatnich kilku odpowiedzi było widac :)
    Korzystasz z czytnika kolorującego cytaty?

    Poza tym myslałem, ze juz tylko my czytamy :)

  • 227. Data: 2015-05-21 21:16:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

> [...]
    > _za wszelka cene_ - to przeciez oczywiste i wlasnie to chcialem
    > wykazac. Waga rozumu kierowcy ma _zawsze_ stac ponad znakami, co Newok

    Alez to przeciez nieprawda...
    Chyba ze masz na mysli jakies ogolne wyjątki typu karetka...?

> [...]
    > "Znak drogowy jest po to, aby kierowca NATYCHMIAST zaczął go
    > przestrzegać." Udowodnilem przed chwila, ze tak nie jest i Ty

    Nie, przyznałem tylko ze C-14 nie nakazuje, bo nie taka jest JEGO FUNKCJA!
    Wynika z tego, ze nie rozumiesz jego znaczenia.

  • 225. Data: 2015-05-21 21:16:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Wlasnie o to chodzi, ze przed polnoca nie bylo tam lapaczy.

    A po połnocy byli.
    I tyle - niczego to nie dowodzi.

    > Och, jak trudno pogodzic Ci sie z brakiem argumentacji :)

    hihihihi, jak merytorycznie...

  • 228. Data: 2015-05-21 21:22:04
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    > A po połnocy byli.
    > I tyle - niczego to nie dowodzi.

    Ale jest wskazaniem.
    Odwracajac role: czy masz jakis dowod na to, ze nie byla to ustawka?

    hehehe, za to jak prawdziwie :)

    bart

  • 229. Data: 2015-05-21 21:44:21
    Od: "Newok" <f...@v...pl>

    > Użytkownik "Newok" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No to prosze - oswiec mnie. Lub moze poprawniej: napisz, co znaczy po
    > Twojemu.
    >
    > bart

    Mógłbym ci podać na tacy, ale nie zrobię tego.
    Więcej pożytku będzie jak sam znajdziesz rozporządzenie o znakach
    i sygnalach drogowych, zainstalujesz na komputerze i przeczytasz.
    Opis C-14 jest tak prosty, ze nie ma wątpliwości.
    Ja też nie jestem taki biegły w znakach, ale jak o czymś piszę
    to przedtem staram się sprawdzić źródła, po to by nie pisać głupot
    na grupie.

  • 230. Data: 2015-05-21 22:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Newok f...@v...pl ...

    > zainstalujesz

    To jakies nowe słowo okreslające wyswietlanie w przeglądarce?