  • 1. Data: 2019-09-17 12:25:12
    Temat: Wyzwanie Ruchawych Prostokątów
    Od: g...@g...com

    Jakiś czas temu zamieściłem na swoim Quorowym blogu post zatytułowany

    "The Draggable Rectangle Challenge":

    https://www.quora.com/q/swxyyuefcwvpwuzs/Draggable-r
    ectangle-challenge-part-I-the-introduction

    Celem jest stworzenie na pozór bezsensownego programu z graficznym interfejsem,
    którego użytkownik może przeciągać kolorowe prostokąty i umieszczać je w innych
    kolorowych prostokątach, tak jak na poniższym filmie:

    https://www.youtube.com/watch?v=S8EqU92jq1Y

    (Program jest na pozór bezsensowny, ale w praktyce stanowił podstawę środowiska do
    programowania graficznego, którym kiedyś się tu dzieliłem)

    Od czasu ogłoszenia wyzwania dwie osoby dostarczyły rozwiązanie alternatywne do
    mojego (co ciekawe, obie użyły języka F#).

    Moje rozwiązania w Scheme/Racket:
    https://github.com/panicz/sracket

    rozwiązanie Christera van der Meerena w F#/Fable:
    https://gist.github.com/cmeeren/6e1ff19bd64c9dac57d8
    bbc56b8ec2a8

    rozwiązanie Jona Harropa w F#/WPF:
    https://gist.github.com/jdh30/2a6a958fc1d01531c92c55
    e1641fe51d

    Zachęcam wszystkich zainteresowanych programowaniem graficznym do podjęcia wyzwania i
    dostarczenia rozwiązania w swoim ulubionym języku/frameworku