  • 131. Data: 2012-02-09 13:56:03
    Temat: Re: "Wzorce projektowe. Rusz g?ow?!" w wydaniu Heliona
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" napisał w wiadomości grup

    >Nie będzie również tworzona głównie przez albinosów - ale jakie to ma
    >znaczenie dla naukowca albinosa?

    I z tej samej przyczyny nie ma co się podniecać, że nauka nie jest tworzona
    głównie przez Polaków.

    >Nie widzę powodu, żeby miała mnie obowiązywać jakakolwiek definicja.

    Jeżeli nie ma definicji, nie ma dyskusji.

    >No więc właśnie wyraziłem swoje zdanie. W tym zdaniu nie ma żadnej
    >definicji i żadna wymyślona przez ciebie definicja nie ma żadnego wpływu na
    >to, co "profesjonalny programista" w tym zdaniu znaczy.

    Jeżeli uważasz się za "profesjonalistę" - a nawet nie potrafisz określić,
    czym ma być ów "profesjonalizm" - to z ciebie taki profesjonalista jak z
    galerianki balerina.

    >Ja nie muszę dwa razy. Dla kogoś, kogo znajomość logiki sięga dalej niż
    >kwantyfikatory, to jest naprawdę banalna sprawa.

    Masz rację - nie musisz dwa razy, bo dwa razy (przemyśleć) to dla ciebie
    stanowczo za mało i efekt będzie zerowy.

    I aby nie było wątpliwości - w 99% sensownym wyborem jest czytanie
    nieprzetłumaczonych książek, artykułów etc. Angielski jako "wspólna mowa"
    mniej-więcej się sprawdza np. na konferencjach. Ale głupotą jest uważać, że
    sama biegłość w tym języku (nota bene, każdy bezrobotny angielski lump ma i
    tak większą niż ty) wystarcza za całą wiedzę fachową i w pełni zastępuje
    talent w innych dziedzinach.

  • 132. Data: 2012-02-09 13:58:44
    Temat: Re: Nauka ilo ciowa (było: Re: "Wzorce projektowe. Rusz głowš!" w wydaniu Heliona)
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "Roman W" napisał w wiadomości grup
    o-discussion-forums@vbmh7...

    >A zebys wiedzial. Najlepsze tlumaczenie jakei slyszalem od facia ktory
    >doradzal wtedy rzadowi to "ale wtedy wszyscy eksperci nam mowili, ze
    >gimnazja to dobry pomysl!".

    Byłeś wtedy członkiem Rządu?!

    LLLOLLL

  • 133. Data: 2012-02-09 14:26:01
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Feb 9, 1:56 pm, "slawek" <h...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Jarzabek"  napisał w wiadomości grup

    > I z tej samej przyczyny nie ma co się podniecać, że nauka nie jest tworzona
    > głównie przez Polaków.

    Też tak uważam. Tylko że jedyną osobą w tej dyskusji, która się tym
    podniecała, byłeś ty.

    > Jeżeli nie ma definicji, nie ma dyskusji.

    Błedne rozumowanie, ale wniosek poprawny,

    > Jeżeli uważasz się za "profesjonalistę" - a nawet nie potrafisz określić,
    > czym ma być ów "profesjonalizm" - to z ciebie taki profesjonalista jak z
    > galerianki balerina.

    Moja profesja (czy jakkolwiek by to nie nazwać) nie zajmuje się
    definiowaniem profesjonalizmu.

    > I aby nie było wątpliwości - w 99% sensownym wyborem jest czytanie
    > nieprzetłumaczonych książek, artykułów etc. Angielski jako "wspólna mowa"
    > mniej-więcej się sprawdza np. na konferencjach.

    Cieszę się, że przyznajesz mi rację.

> [...]
    > tak większą niż ty) wystarcza za całą wiedzę fachową i w pełni zastępuje

    Pretensje możesz skierować pod adres:

    p. Chochoł Chocholski
    ul. Chochołowa 15
    23-456 Chochołów

  • 134. Data: 2012-02-09 16:09:23
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thursday, February 9, 2012 1:58:44 PM UTC, slawek wrote:
    > Użytkownik "Roman W" napisał w wiadomości grup
    o-discussion-forums@vbmh7...

    > Byłeś wtedy członkiem Rządu?!
    >
    > LLLOLLL

    Pala z logiki.

    RW

  • 135. Data: 2012-02-09 21:28:10
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Roman W" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    -discussion-forums@vbbcd6...
    > Pala z logiki.

    Masz gdzieś pal z logiki włożony?!

  • 136. Data: 2012-02-10 11:48:59
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thursday, February 9, 2012 9:28:10 PM UTC, slawek wrote:
    > Użytkownik "Roman W" <> napisał w wiadomości grup
    -discussion-forums@vbbcd6...

    > Masz gdzieś pal z logiki włożony?!

    Oj slawciu, slawciu...

  • 137. Data: 2012-02-13 06:50:13
    Temat: Re:
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Sun, 5 Feb 2012 08:10:56 +0000 (UTC), " M.M."
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    Daciuk/).

    >Slyszalem kiedys o jakims fizyku, ktory nie opanowal dobrze angielskiego
    >choc mial z nim kontakt przez wiele lat. Ale on faktycznie nie byl zbyt
    >wielkim naukowcem, bo tylko jakas teorie wzglednosci opracowal.

    I tenze fizyk zyl w czasach, kiedy dopiero dokonywala sie wymiana
    jezyka niemieckiego jako jezyka nauki na jezyk angielski.

    milego dnia, hej
    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://garaz.pl.hostingasp.pl/