  • 1. Data: 2013-09-21 11:53:31
    Temat: X-Content-Type-Options: nosniff
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Niniejszym uprzejmei donosze,
    ze chrome zaczal respektowac naglowek

    A co za tym idzie jest padaka,
    jesli hotlinkowaliscie do
    np. js bibliotek na raw githubie.

  • 2. Data: 2013-09-22 21:26:09
    Temat: Re: X-Content-Type-Options: nosniff
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie.invalid>

    http://www.jsdelivr.com/
    http://cdnjs.com/

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 3. Data: 2013-09-23 01:02:41
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Paweł Piskorz napisał:

    > http://www.jsdelivr.com/
    > http://cdnjs.com/

    No i?

    To zadne rozwiazanie w takim sensie, ze jak dodadza
    ze nie bedziesz aktualizowal przegladarek. Ale klienci beda...

    Ja i tak wiekszosc plikow trzymam lokalnie po tym jak przejde przez
    testy i uruchamiam produkcyjnie.

  • 4. Data: 2013-09-23 15:22:37
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie.invalid>

    W dniu 2013-09-23 01:02, Mr. Misio pisze:

    > No i?
    >
    > To zadne rozwiazanie w takim sensie, ze jak dodadza

    Niby czemu mieliby dodać taki nagłówek? Im o to chodzi żebyś do nich
    linkował, w przeciwieństwie do githuba, który do tego celu nie służy i
    wreszcie ma sposób na blokowanie takich praktyk.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 5. Data: 2013-09-23 16:03:02
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Niby czemu mieliby dodać taki nagłówek?

    "Bo tak" :)

    > Im o to chodzi żebyś do nich
    > linkował,

    Teraz. A za rok?

    > w przeciwieństwie do githuba, który do tego celu nie służy i
    > wreszcie ma sposób na blokowanie takich praktyk.

    Nie chce wszczynac zadnej wojenki tutaj, po prostu wrzucilem info dla
    tych co szukaja nagle "czemu mi cos przestalo dzialac" :)

  • 6. Data: 2013-09-25 11:18:07
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie.invalid>

    W dniu 2013-09-23 16:03, Mr. Misio pisze:

    > "Bo tak" :)

    "Bo tak" mieliby uniemożliwić realizację jedynego celu jaki te serwisy
    realizują? ;]

    > Teraz. A za rok?

    Spokojna głowa, to nie Google.

    > Nie chce wszczynac zadnej wojenki tutaj, po prostu wrzucilem info dla
    > tych co szukaja nagle "czemu mi cos przestalo dzialac" :)

    No i za to jesteśmy wdzięczni :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";